Hallo,
Een paar maanden niets gedaan maar toch vandaag weer eens een poging gewaagd mijn fs1 lopend te krijgen.
Ik wordt er alleen een beetje moedeloos van omdat ik gewoon geen steek verder kom en een beetje het gevoel heb van 1 stap vooruit en 2 terug.
Toen ik er de laatste keer mee ophield vonkte hij bijvoorbeeld goed, en nu ik weer tijd heb en nog eens kijken is er geen vonkje te bekennen
Daarom hoop ik eigenlijk via dit forum een fs1 kenner te bereiken die misschien bereid is om een keer zijn deskundige oog op mijn gepruts te werpen...
Volgens mij moet er wel iemand in de buurt wonen hier, aangezien ik op een lokaal oldtimer weekend (www.dewalm.nl) een hele verzameling fs1tjes zag staan van 1 eigenaar. (misschien dat diegene hier ook wel bekend zal zijn)
Het is in de buurt van etten-leur, hoeft niet op heel korte termijn ofzo, en een kleine vergoeding ben ik ook niet te beroerd voor.
Ik wil hem evt ook wel naar degene toe brengen als dat beter uit komt
Beetje hulp gezocht :)
-
- 100km gereden
-
- Tombo is mijn testpiloot
ik zit in hilversum, is dat te ver?
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- 100km gereden
hoi ik heb ook problemem met afstellen van de 2ru motorblok laten reviseren en loopt niet goed meer druk mee bezig eindelijk denk ik hij loopt goed en dan na 100 meter begint hij weer te pruttelen nieuwe bobine erop gezet nog niet over en onsteking is ook al nieuw maar elke keer kan ik niet vinden waasrom dus begin ik weer over nieuw met afstellen denkje dat die goed loopt en dan rijden toch weer pruttelen kan iemand mij daar mee helpen wordt er namelijk moedeloos van staat dan een krat bier tegen over welk merk mag je zelf zeggen ik woon in duiven bij arnhem