Klopt dit nu wel? De koplampoor gaat niet verder om de binnenpoot vd voorvork.
Ik heb de koplamporen gepoedercoat, misschien is het gat nu te klein geworden?
Ik vraag het eerst hier maar even na, voordat ik de coating eraf schuur.
Ik twijfel daar toch aan, want de koplamporen sluiten niet aan op de onderkant.
Misschien is het slecht te zien op de onderste foto, maar ze sluiten niet aan.
Ja, dat smallere deel steekt in de kroonplaat. Ik zet de vork ook altijd zo in elkaar, dan het balhoofd monteren op de 10mm bout na, kroonplaat op de poten, bouten van het T-stuk los en even duwen zodat de kroonplaat ook over de balhoofdmoer valt, oren goed in de onderste schijven laten vallen en dan de bout erin. Bouten T-stuk niet vergeten en klaar.
Ik heb de hele week geen tijd gehad, en ben vandaag weer verder gegaan.
Ik weet nog steeds niet of het nu klopt met die binnenpoten en de kroonplaat.
Moeten de poten nu helemaal door de kroonplaat of niet?
Zoals ik al eerder zei, heb ik de kroonplaat ook gepoedercoat. Misschien is het gat nu te klein geworden.
Zie foto's:
uw binnenpoten moeten hoger komen te liggen, tot aan die rand die je ziet op onderste foto.
Komt doordat je gepoederlakt hebt, is niet erg, kan je voorzichtig met dremel oplossen.
GoM!cky schreef:uw binnenpoten moeten hoger komen te liggen, tot aan die rand die je ziet op onderste foto. Komt doordat je gepoederlakt hebt, is niet erg, kan je voorzichtig met dremel oplossen.
Thx, ik had al zo'n vermoeden, maar ik denk ik vraag het toch voordat ik met de dremel aan de gang ga.
GoM!cky schreef:uw binnenpoten moeten hoger komen te liggen, tot aan die rand die je ziet op onderste foto. Komt doordat je gepoederlakt hebt, is niet erg, kan je voorzichtig met dremel oplossen.
Thx, ik had al zo'n vermoeden, maar ik denk ik vraag het toch voordat ik met de dremel aan de gang ga.
Ik ga morgen dremelen
Je kan dat ook met een stukje pvc buis doen (die net een maatje kleiner is van diameter) met daarrond een stukje schuurpapier gedraaid.
Hiermee kan je iets preciezer werken dan met een dremel en kan je ook niet uitschuiven/krassen op de zichtbare gelakte delen.
Succes !
Ik ga morgen dremelen
Je kan dat ook met een stukje pvc buis doen (die net een maatje kleiner is van diameter) met daarrond een stukje schuurpapier gedraaid. Hiermee kan je iets preciezer werken dan met een dremel en kan je ook niet uitschuiven/krassen op de zichtbare gelakte delen. Succes !