ginofs1 schreef:twee keer een waarschuwing. word nu tijd om wat voorzichtiger te gaan rijden
Ik reed 120-130 achter een volvo aan, met meer dan voldoende volg afstand (het was een beetje nat op de weg)
Opeens ging de volvo zonder enige waarschuwing vol in de ankers. Toen ik wilde aanremmen begon het voorwiel weg te glijden, rem los natuurlijk, weer wat grip, weer aanremmen, weer glijden : Heel dicht op de volvo, rechts vrachtwagen, rechts vangrail, Dus had ik maar besloten om hem zoveel mogelijk richting vangrail onderuit te remmen, kon immers niet veel anders.
@ Tombo, ik heb tenminste een rijbewijs, en tot nu toe kan ik aan geen enkel ongeluk wat doen. Dus STFU
oké dus te weinig afstand gehouden.
ja met een nat wegdek moet je je afstand verdubbelen.
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;) http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
ginofs1 schreef:twee keer een waarschuwing. word nu tijd om wat voorzichtiger te gaan rijden
Ik reed 120-130 achter een volvo aan, met meer dan voldoende volg afstand (het was een beetje nat op de weg)
Opeens ging de volvo zonder enige waarschuwing vol in de ankers. Toen ik wilde aanremmen begon het voorwiel weg te glijden, rem los natuurlijk, weer wat grip, weer aanremmen, weer glijden : Heel dicht op de volvo, rechts vrachtwagen, rechts vangrail, Dus had ik maar besloten om hem zoveel mogelijk richting vangrail onderuit te remmen, kon immers niet veel anders.
@ Tombo, ik heb tenminste een rijbewijs, en tot nu toe kan ik aan geen enkel ongeluk wat doen. Dus STFU
oké dus te weinig afstand gehouden. ja met een nat wegdek moet je je afstand verdubbelen.
Ik denk dat er wel 5 autobussen tussen konden. Echt wel meer dan voldoende afstand lijkt mij. ( Ik kwam van de linkerbaan, vrachtwagen inhalen dus)
Edit: oke, volgend de algemene regel had ik minimaal 72 meter afstand moeten houden. Daar zal ik volgens mij wel dik boven. Ben dus nog steeds van mening dat ik niet te weinig afstand hield.
iedereen heeft volgens mij zo z'n moment dat ie oog in oog met het onverwachte staat, m'n pa noemt dat 'den duivel gezien-moment'
een paar dingen die ik op de baan tegenkwam de afgelopen jaren, hebben me er ook toe gebracht naar werkelijk alles te kijken en niet te rekenen op wat mag of moet,
ze kunnen gewoonweg van álle kanten komen!
goed kunnen vliegen is de helft van goed motorrijden zeggen ze hier soms,
en de uitspraak, 'je hebt 2 soorten motards, die al gevallen zijn, en die nog moéten vallen' komt ook niet van nergens natuurlijk.
het blijft een gevaarlijke bedoeling, zo rondbewegen op een stel wielen..
niemand kan zeggen wat mogelijks de oplossing was, tenzij jijzelf denk ik
weet wel dat ik echt blij ben te horen dat je zelf niet gedeerd bent,
ik ben als de dood voor zon lijst vrienden aan de muur zoals je wel es bij oude racers in de schuur ziet ...
Zo te horen kon je er idd. niks aan doen.
Remde die Volvo voor iets of remde hij zonder aanleiding?
Ik mag hopen dat die lul is gestopt toen je viel
YamaSam schreef:iedereen heeft volgens mij zo z'n moment dat ie oog in oog met het onverwachte staat, m'n pa noemt dat 'den duivel gezien-moment' een paar dingen die ik op de baan tegenkwam de afgelopen jaren, hebben me er ook toe gebracht naar werkelijk alles te kijken en niet te rekenen op wat mag of moet,
ze kunnen gewoonweg van álle kanten komen!
goed kunnen vliegen is de helft van goed motorrijden zeggen ze hier soms, en de uitspraak, 'je hebt 2 soorten motards, die al gevallen zijn, en die nog moéten vallen' komt ook niet van nergens natuurlijk. het blijft een gevaarlijke bedoeling, zo rondbewegen op een stel wielen..
niemand kan zeggen wat mogelijks de oplossing was, tenzij jijzelf denk ik
weet wel dat ik echt blij ben te horen dat je zelf niet gedeerd bent, ik ben als de dood voor zon lijst vrienden aan de muur zoals je wel es bij oude racers in de schuur ziet ...
zo als we hier zeggen:
verstand komt met de jaren.
goed omschreven sam
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;) http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
wist je dat ik vandaag met de P50 samen met een vriend met zijn flandria gigi de oldtimerrit in gullegem ga doen?
wist je dat dat leuk gaat worden
wist je dat ik vanavond foto's zal posten