Dat ik mijn laatste rijles af heb moeten zeggen.
Begon dinsdag wat verkouden te worden en keelpijn (dacht van de tocht van het rijden en slapen in de bus), woensdag ietsjes erger.. Thuis aangekomen werd het nog iets erger.. Gisteren ging het beter, vanmorgen weer helemaal onderaan de berg met misselijk duizelig hoofdpijn koud/warm, etc. Snap er niets van, ben eigenlijk helemaal niet echt bij mensen in de buurt geweest en heb een week buiten geleefd.
Nu maar zorgen dat ik rap beter wordt, want wil graag nog wel een lesje voor het examen.. En sowieso is een examen afleggen met een beter gevoel ook wel vereist.
dat ik vannacht mijn longen uit mijn lijf heb gehoest en nu echt ontzettend veel pijn aan mijn longen heb als dat maar geen ontsteking wordt. net als de rest van mn holtes die zeurende pijn hebben
Laars schreef:Jet, Heeeel veeel beterschap. Liefs. De moppersmurf
Inderdaad, ik haaaaaaaaaaat ziek zijn
ik haaaaaat nog meer ziek zijn in de vakantie
Ik haaaaaaaaat al helemaal ziek zijn in de vakantie vlak voor rij-examen..
Laars schreef:Jet, Heeeel veeel beterschap. Liefs. De moppersmurf
Inderdaad, ik haaaaaaaaaaat ziek zijn ik haaaaaat nog meer ziek zijn in de vakantie Ik haaaaaaaaat al helemaal ziek zijn in de vakantie vlak voor rij-examen..
kop op jet het komt weer goed.
hier van mij een kus en morgen weer beter.
en gewoon in een keer je rijbewijs behalen he.
een tip alcohol dood de bacteriën.
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;) http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;