Ik ben hier nieuw en rij nu al 1,5 jaar tevreden fs1 altijd een wereldbrommer gevonden !
Ik heb nu al 2 maanden last dat als ik rij dat hij enorm tikkerd (alluminium tikkerend geluid) heel eng geluid komt er uit laat dan me gas los valt ie uit en wacht dan 10 minuten en start hem en dan een week later ofzo heeft hij het weer nu was vorige week enorm veel problemen met de oliepomp gehad gister heb ik die slangetjes doorgeknipt en bouten erin gedaan en toen mengsmering getankt dag erna brak me gaskabel dat is nu ook weer opgelost heb meteen het verdeelblok weggehaald dat hij vanaf de kabel van het stuur naar de carbrateur en oliepomp ging vervangen voor een kabel op de carbrateur vandaag 50 km gereden ik rijd me straat in en weer dat getikker dus ik me cilinder eraf gehaald en ik zie lichte krassen en heel de zuiger was gewoon helemaal af dus heb een nieuwe 50 cc gekocht en pakkingset
Nu is mijn vraag heb ik een goeie cilinder gekocht.
Hoeveel km moet ik inrijden
Kan ik mijn cilinderkop nog gebruiken deze is zwart van aanslag
Is een nieuwe Naaldlager verstandig ?
Moet ik extra smeren ?
Hoe hard moet ik met inrijden ongeveer rijden ik snap zelf wel dat je niet in touren door moet gaan janken en in het laage tourental schakelen
Het gaat hier om een rode 2ru Yamaha FS1 nieuw model

Cilinder 40MM 50CC Yamaha FS1.
Inclusief Zuiger.
Let op, pakkingset wordt niet meegeleverd,

Pakkingset Voor de cilinder.
Bestaat uit ;
Cilinderkoppakking
Voetpakking
Uitlaatpakking
Let op, voor 50CC.
Goede kwaliteit BAC Pakkingen
En als er iemand is in de beurt van Alkmaar die berijd is mijn fs1 helemaal knap af te stellen (zit een klein dipje in)
Hoor ik dat graag (het is tegen betaling uiteraard !)
Ik hoor graag meer van jullie
M.v.g Jacco