Triforce schreef:Zo had ik laatst 4 van die chappy's achter mij aanrijden toen ik mijn zus aan het weg brengen was naar huis, 1 was aan het wheelieën achter mij, toen probeerde zij mij in te halen dus ik geef gas bij zodra ze naast me reden en toen moesten ze weer invoegen dus weer netjes achter mij en liet ze een paar keer goed schrikken door dat ik lichtjes op de rem trap zodat de lichten aan gaan en daar door schrokken zij wel dus vlink in de ankers en dat 2 keer aan toe, ik heb totaal geen probleem als ze achter in mij knallen, hun schuld als ze aan het kleven zijn.
Chappy's vind ik opzich nog wel cool!! tenminste als je de oude Yamaha Chappy bedoelt hé?
Zo een zou ik zelf nog wel willen voor de leut

Maar als er zo'n debielen opzitten is het natuurlijk minder.
Overtlaatst had ik ook zoits voor. Achter me kwam een gast met een mbk booster.
We stonden samen voor het licht en hij was zowat gas aan het geven.
toen het groen was was hij iets sneller weg (omdat hij niet moet schakelen) daardoor kwam hij naast me te rijden.
Maar zodra ik naar men tweede schakelde moest hij mooi terug achter me rijden. Vanaf de 45km/u werd gepasseerd zag ik hem steeds verder en verder wegvallen in men spiegel

Gisteren kwam ik dan weer uit men straat gereden en kwam er achter me een dikke saab met een marro in

Hij wou me meteen inhalen maar ik was nog aan het optrekken waardoor deze tegen de 55km/u naast me kwam rijden.
Omdat er in de verte een lijn bus kwam aangereden heb ik toch maar wijs gehandeld en wat afgeremd.
Dan ben ik een zijstraat ingereden. Je raad nooit wie er 5 min later aan een kruispunt achter me stond....