Brambo's sherrif start problemen
Brambo's sherrif start problemen
Ha die forummers
na een tijdje pauze te hebben genomen ben ik weer met het sherrif project verder gegaan,blok gereviseerd nieuwe lager en keeringen, nieuwe race krukas,nieuwe schakel veertjes,kickstarter as , versnellings as .
kortom er is heel wat aan gedaan.
maar na vanavond ben ik het spoor echt bijster.
na alles gemonteerd te hebben wilhij gewoon niet starten,bougie nagekeken deze is niet eens nat van de benzine rarara,als ik kruipolie in de venturie spuit slaat hij meteen even aan kruipolie op niet te starten.
benzine krijgt hij genoeg tenminste er zit zat benzine in de vlotterkamer dus naald blijft ook niet hangen.
help !!!!
na een tijdje pauze te hebben genomen ben ik weer met het sherrif project verder gegaan,blok gereviseerd nieuwe lager en keeringen, nieuwe race krukas,nieuwe schakel veertjes,kickstarter as , versnellings as .
kortom er is heel wat aan gedaan.
maar na vanavond ben ik het spoor echt bijster.
na alles gemonteerd te hebben wilhij gewoon niet starten,bougie nagekeken deze is niet eens nat van de benzine rarara,als ik kruipolie in de venturie spuit slaat hij meteen even aan kruipolie op niet te starten.
benzine krijgt hij genoeg tenminste er zit zat benzine in de vlotterkamer dus naald blijft ook niet hangen.
help !!!!
- marco
- Sheriff of the Posbank
- Berichten: 23438
- Lid geworden op: 25 feb 2007, 16:56
- Locatie: in the-middle-of-nowhere-noord-holland : Edam
rubber resten van het membraam?
ik zal morgen eens kijken als ik zin heb logisch gedacht zou het inderdaad het membraam kunnen zijn hij was vervangen door een andere (geen nieuwe ) en ik had deze getest door er op te blazen (toeter geluid)
aangenomen dat hier niets aan vernaderd is heb ik dit niet meer getest, zal hem er eens afhalen hopelijk zal hij starten ,wordt er langzamerhand een beetje moedeloos van, maar ja blijft hobby he.
ik zal morgen eens kijken als ik zin heb logisch gedacht zou het inderdaad het membraam kunnen zijn hij was vervangen door een andere (geen nieuwe ) en ik had deze getest door er op te blazen (toeter geluid)
aangenomen dat hier niets aan vernaderd is heb ik dit niet meer getest, zal hem er eens afhalen hopelijk zal hij starten ,wordt er langzamerhand een beetje moedeloos van, maar ja blijft hobby he.
-
- 2500km gereden
- Berichten: 3862
- Lid geworden op: 16 okt 2008, 23:31
Ik heb dat ook gehad met die immi carberateur toen ik m monteerden liep hij prima.
een tijdje later liep hij er helemaal niet meer op.
een ori gemonteerd starten lopen, maanden later weer de imi geprobeerd toen liep hij er wel op.
het blijft rommel die imi carbarateurs.
een tijdje later liep hij er helemaal niet meer op.
een ori gemonteerd starten lopen, maanden later weer de imi geprobeerd toen liep hij er wel op.
het blijft rommel die imi carbarateurs.
Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.
zo forummers
hij loopt maar vraag niet hoe.
alleen met de choke uit wil hij wat doen.
als ik de choke in druk tijdens lopen valt hij meteen uit en is niet aan te krijgen.
starten is daarna met choke uit 1 keer kicken en gas meteen open draaien.
gas reactie is redelijk met choke uit alleen rookt hij een beetje.
setup:
14/45
16mm orri /membraam
sproeier kort 160
snelle 32 pijp
helaas zijn de brommers niet hetzelfde waardoor wat methodes anders moeten worden uitgevoerd.
waar zal ik beginnen.
hij loopt maar vraag niet hoe.
alleen met de choke uit wil hij wat doen.
als ik de choke in druk tijdens lopen valt hij meteen uit en is niet aan te krijgen.
starten is daarna met choke uit 1 keer kicken en gas meteen open draaien.
gas reactie is redelijk met choke uit alleen rookt hij een beetje.
setup:
14/45
16mm orri /membraam
sproeier kort 160
snelle 32 pijp
helaas zijn de brommers niet hetzelfde waardoor wat methodes anders moeten worden uitgevoerd.
waar zal ik beginnen.
eindelijk loopt hij
nu is het wel zo dat hij wat hoger in stationair blijft draaien ik kan de statonair schroef niet verder naar beneden draaien en blijft toch een te hoog toerental houden.
waarschijnlijk moet de gasnaald naar beneden?
of moet ik een kortere gasschuif gebruiken die heb ik namelijk ook
het is 16mm
nu heb ik een grote uitlaatbocht 31mm (5A7) en een 5A3 uitlaat
ik heb het idee dat hij niet echt lekker doortrekt het gevoel is dat hij wel harder wil maar niet kan zou dat met de uitlaat te maken kunnen hebben
moet ik er wat schotten tussen uit halen en de demper aanpassen?
ik moet zeggen dat het motortje heerlijk rustig loopt bijna geen trillingen in het frame.(dat is bij de 3E9 wel anders)
setup
13/45
16mm orri
immi cilinder met hoge drukkop
nu is het wel zo dat hij wat hoger in stationair blijft draaien ik kan de statonair schroef niet verder naar beneden draaien en blijft toch een te hoog toerental houden.
waarschijnlijk moet de gasnaald naar beneden?
of moet ik een kortere gasschuif gebruiken die heb ik namelijk ook
het is 16mm
nu heb ik een grote uitlaatbocht 31mm (5A7) en een 5A3 uitlaat
ik heb het idee dat hij niet echt lekker doortrekt het gevoel is dat hij wel harder wil maar niet kan zou dat met de uitlaat te maken kunnen hebben
moet ik er wat schotten tussen uit halen en de demper aanpassen?
ik moet zeggen dat het motortje heerlijk rustig loopt bijna geen trillingen in het frame.(dat is bij de 3E9 wel anders)
setup
13/45
16mm orri
immi cilinder met hoge drukkop