rise and shine schreef:Ik zwaar alleen nog naar motoren die niet langer zijn 1.75 en die een ronde koplamp hebben. Word helemaal leip van al dat gezwaai
Edit: brommers zwaai ik sowieso niet meer naar, kijken me dan toch alleen maar raar aan.
Ik zwaai altijd naar motoren want dat vindt ik wel vriendelijk onderling en motoren onderling helpen elkaar alleen de niet echte motorrijders niet
afgezien van die ene bmw rijder die hier de dijk af gereden was heb ik geen enkele motorrijder onbetaald geholpen, ben de wegenwacht niet. Dan maar geen 'echte' motor rijder wat dat in jouw ogen dat ook mag zijn
rise and shine schreef:afgezien van die ene bmw rijder die hier de dijk af gereden was heb ik geen enkele motorrijder onbetaald geholpen, ben de wegenwacht niet. Dan maar geen 'echte' motor rijder wat dat in jouw ogen dat ook mag zijn
Het is iets wat niet iedereen doet, maar je helpt elkaar wel sneller dan met auto's
toen ik met een lekke band stond reden de meeste zonder te kijken door, maar er was een kerel op een transalp oid die stopte en vroeg of ie kom helpen. en zo hoort het wel vind ik
mpro09 schreef:toen ik met een lekke band stond reden de meeste zonder te kijken door, maar er was een kerel op een transalp oid die stopte en vroeg of ie kom helpen. en zo hoort het wel vind ik
jep, als ik een andere oldtimerbrommer zie zou ik dat ook doen, wel niet voor scooters