ik wil mezelf eerst even voorstellen; Ik ben Steven en woon in Den Haag. Ik ben net zo oud als mn (nieuwe) brommer en kom uit het jaar 1987. Mijn FS1 2RU is gekocht op marktplaats voor een habbekrats. Ik werd mn scooter zat en na een brommer tour op een oude Vespa naar Frankrijk toch echt op deze (bijna) oldtimer overgestapt.
Nu is het volgende; ik wilde vanochtend mn 4e rit maken; breekt mn koppelingskabel ineens af! Hij was al wel een beetje gerafeld en gelukkig had ik voor het weekend al een nieuwe besteld. Maar toch balen, want hij komt morgen pas binnen denk ik..
Ik heb mezelf al een beetje ingelezen, maar ik weet nu nog steeds niet zeker of het wel helemaal goed zit bij mn koppelings staafje (stift?)
ik kan die niet indrukken? en ook als ik de wortel en de kap erop zet met de oude gebroken kabel kan ik deze niet doortrekken dat het staafje er verder inschuift. Hoort dit?
de motor start verder gemakkelijk en ik kan de fs1 ook gewoon in z'n vrij of in de 1 zetten (als ie uit staat, ik durf het niet te doen wanneer de motor loopt).
help!!
EDIT:
misschien dat iemand iets kan zien van deze snelle telefoon-foto's?