Wat zit je tegen vandaag ? versie 3
-
- 5000km gereden
Sjee zeg, gelukkig dat jullie het er goed vanaf gebracht hebben mannen.
Kijk de schade aub goed na, neem daar de tijd voor.
Gister ben ik op een stoeltje gaan zitten bij mij FS1, pen en papier erbij en gewoon eens ruim een uur
alles heel kritisch bekeken, en daar ben ik nog heel wat dingetjes egen gekomen die niet goed meer zijn...
Kijk de schade aub goed na, neem daar de tijd voor.
Gister ben ik op een stoeltje gaan zitten bij mij FS1, pen en papier erbij en gewoon eens ruim een uur
alles heel kritisch bekeken, en daar ben ik nog heel wat dingetjes egen gekomen die niet goed meer zijn...
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst.
-
- 7500km gereden
- Contacteer:
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
-
- 5000km gereden
rise and shine schreef:Iets zegt mij dat je die helm beter niet aan een schade expert kunt laten zien
Die van bob of welke?
heeft geen Europese goedkeuring, maar de mensen uit t leger rijden daarmee rond dus dan mag je aannemen dat die wel goed is ofniet?
Mijn helm heeft wat kleine beschadigingen, heb niet echt de grond geraakt met mn hoofd, enkel lichtjes
Camiel schreef:rise and shine schreef:Iets zegt mij dat je die helm beter niet aan een schade expert kunt laten zien
Die van bob of welke?
heeft geen Europese goedkeuring, maar de mensen uit t leger rijden daarmee rond dus dan mag je aannemen dat die wel goed is ofniet?
Mijn helm heeft wat kleine beschadigingen, heb niet echt de grond geraakt met mn hoofd, enkel lichtjes
als ze niet gekeurd zijn kan dat moeilijkheden opleveren..
- Tombo
- 17500km gereden
Arnoute schreef:Camiel schreef:rise and shine schreef:Iets zegt mij dat je die helm beter niet aan een schade expert kunt laten zien
Die van bob of welke?
Idd, je moet gewoon een goedgekeurde helm hebben. Ook al heb je een helm van titanium en carbon van de NASA

- Triforce
- 2500km gereden
-
- 5000km gereden
Tombo schreef:Arnoute schreef:Camiel schreef:rise and shine schreef:Iets zegt mij dat je die helm beter niet aan een schade expert kunt laten zien
Die van bob of welke?
Idd, je moet gewoon een goedgekeurde helm hebben. Ook al heb je een helm van titanium en carbon van de NASAhet ding heeft geen goedkeuring dus illegaal
Anders ff keurmerk uit een andere halen en in deze naaien?
Of miss heeft hij nog een helm die kaduuk is, geeft ie die dan af

-
- 7500km gereden