Das idd wel minder Je moet de mijne is bekijken...en dan kan je misschien jezelf erop vinden ofzo ...
Nu ik heb de eerste 10 getrokken ofzo en dan heb ik men schoonbroer verder laten trekken...zodat ik beter kon rondkijken
jensje36 schreef:Das idd wel minder Je moet de mijne is bekijken...en dan kan je misschien jezelf erop vinden ofzo ... Nu ik heb de eerste 10 getrokken ofzo en dan heb ik men schoonbroer verder laten trekken...zodat ik beter kon rondkijken
haha groot gelijk!
ik zal eens kijken of ik erop sta, geef je linkje?
jensje36 schreef:Das idd wel minder Je moet de mijne is bekijken...en dan kan je misschien jezelf erop vinden ofzo ... Nu ik heb de eerste 10 getrokken ofzo en dan heb ik men schoonbroer verder laten trekken...zodat ik beter kon rondkijken
haha groot gelijk! ik zal eens kijken of ik erop sta, geef je linkje?
Ze zijn nog even aan het uploaden :p even geduld a.u.b
Dan kunnen jullie lekker naar mijn foto's kijen Al moet ik zeggen dat ik sommige echt wel beter had getrokken Maarja gelukkig was men schoonbroer erbij anders had ik amper foto's gehad
Een mobylette voor Camiel aan het samenstellen en extra onderdeeltjes aan het verzamelen..
Dit terwijl ik wacht op een smsje of telefoontje van de garage waar mn bus staat, dat hij gaat beginnen met de keuring.