Wat ben je momenteel nog meer aan het doen 2.0

Voor alles wat niet FS1-gerelateerd is
Gesloten
Jeti
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Jeti »

Niels schreef:Microsoft Wordt? :P

Klinkt als een typisch geval van spellingscontrole: microsoft is onderwerp, werkwoord -en +t :P
mpro09
10000km gereden
10000km gereden
Contacteer:

Bericht door mpro09 »

Triforce schreef:
mpro09 schreef:laptop uitzoeken

de Asus A72JK-NL 17,3 " met i5processor of de Asus A52JC-NL
http://www.campusshop.nl/projecten/DefaultProject.aspx

welke word het? :P :nerd:

Als je toch voor intel gaat dan kan je beter de asus PRO64JQ-NL pakken

Is al een heel stuk beter,

Als je alleen wordt gaat gebruiken dan maakt het niet zo uit wat daar tussen staat,

Voor zwaardere multimedia programma's is de i5 al iets beter. :nerd:

er moet wel CAD op lopen maar ik vind 1000euro toch wel een beetje veel voor een flapfop :P
mpro09
10000km gereden
10000km gereden
Contacteer:

Bericht door mpro09 »

ginofs1 schreef:
Tombo schreef:Ja, nu dan wel dus.
't Is meer een tussenoplossing. Stel dat ik werk krijg bij de bedrijven waar ik heb gesolliciteerd (in Zoetermeer en Schiedam) dan scheelt dat een heel eind rijden vanuit Nijmegen als ik vanuit Ede kan vertrekken, het is alleen niet supergroot. En dan zoek ik later wel iets in Utrecht/Amersfoort/Hilversum ofzo (beetje die regio :P)

bij mpro achter staan kleine flatjes 250 euro huur. :wink:
niet groot maar wel leuk

moet je dan niet ingeschreven zijn ofzo?
Monkeymadness

Bericht door Monkeymadness »

kraken?? 8-)
Jeti
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Jeti »

Monkeymadness schreef:kraken?? 8-)

Dat mag niet meer vanaf 1 okt.
Monkeymadness

dus?? het is nu nog augustus... toch nog 1.25 maand gratis ergens wonen :D
Jeti
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Jeti »

Nou zo gratis is het niet hoor. Kost net zoveel als huur als je een beetje fatsoenlijk wilt wonen en een dak boven je hoofd wilt houden. En je nuts voorzieningen wilt hebben.

Tenzij je natuurlijk een crusty kraker bent en lekker stroom aftapt en niet douched. Dan blijft je hanenkam vanzelf overeind staan. Wauw.
Monkeymadness

jet, wat jij bedoeld is anti-kraak toch?
Jeti
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Jeti »

Monkeymadness schreef:jet, wat jij bedoeld is anti-kraak toch?

Anti kraak is voor snatsers. Die willen betalen om hun rechten op te zeggen en elk moment uit hun huis gezet willen worden.
Als kraker heb je meer rechten dan als antikraker. Anti kraak beperkt je rechten, en de organisaties zuigen en trekken aan beide kanten geld. En service, ho maar. Dat staat in je wurgcontract.
marco
Sheriff of the Posbank
Sheriff of the Posbank

Bericht door marco »

Ik ga maar eens naar de kroeg ff een biertje drinken.
Yamaha Sheriff 1981
Tombo
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Tombo »

mpro09 schreef:
Triforce schreef:
mpro09 schreef:laptop uitzoeken

de Asus A72JK-NL 17,3 " met i5processor of de Asus A52JC-NL
http://www.campusshop.nl/projecten/DefaultProject.aspx

welke word het? :P :nerd:

Als je toch voor intel gaat dan kan je beter de asus PRO64JQ-NL pakken

Is al een heel stuk beter,

Als je alleen wordt gaat gebruiken dan maakt het niet zo uit wat daar tussen staat,

Voor zwaardere multimedia programma's is de i5 al iets beter. :nerd:

er moet wel CAD op lopen maar ik vind 1000euro toch wel een beetje veel voor een flapfop :P

Ik werk(te) op m'n 4 jaar oude laptop met SolidWorks. Zolang je geen supercomplexe 3D-CAD modellen hebt of hele zware FEM-analyses gaat doen voldoet tegenwoordig iedere laptop uit het budget/middensegment al :P
phoebeer
1000km gereden
1000km gereden
Contacteer:

Bericht door phoebeer »

marco schreef:Ik ga maar eens naar de kroeg ff een biertje drinken.

en al weer terug :lol:
marco
Sheriff of the Posbank
Sheriff of the Posbank

Bericht door marco »

Ja net.
Yamaha Sheriff 1981
Jens36
5000km gereden
5000km gereden

Bericht door Jens36 »

Fiets kuisen :P
Toen we terug kwamen van pukkelpop moesten we nog een kilometer of 2 vanaf het station in Mechelen naar het huis van men maat wandelen.
Dit is langs de vaart die door Mechelen loopt. Omdat we al van 5 uur s'morgens onderweg waren ( op blote voeten :P ) met al die bagage ( het was ondertussen 10uur) beslisten we om even te stoppen en te pootje baden in de vaart. Tot onze verbazing was het water vrij helder en wat lag er onder ons in het water: jawel ...een fiets :lol:
Maar zag er helaas niet echt bruikbaar meer uit. Als we dan rechts keken van ons zagen we dat ze ene hoop fietswrakken uit de vaart hadden gehaald.
Of ja...eigenlijk in de berm gesmeten en ze nog wat half uit het water laten steken :)
Daar hebben we dan een vrouwenfiets tussen gevonden die nog reed... Het grief daarop gehangen en zo naar huis geduwd :lol:
Nu vandaag gaan we hem wat opkuisen (hangt vol met vreemde smurie en planten) en dan kunnen we hem misschien nog verkopen.
Ik heb toch zo'n vermoeden dat hij al een goed jaar (of langer) in het water heeft gelegen 8)
Arnoute

Bericht door Arnoute »

jensje36 schreef:Fiets kuisen :P
Toen we terug kwamen van pukkelpop moesten we nog een kilometer of 2 vanaf het station in Mechelen naar het huis van men maat wandelen.
Dit is langs de vaart die door Mechelen loopt. Omdat we al van 5 uur s'morgens onderweg waren ( op blote voeten :P ) met al die bagage ( het was ondertussen 10uur) beslisten we om even te stoppen en te pootje baden in de vaart. Tot onze verbazing was het water vrij helder en wat lag er onder ons in het water: jawel ...een fiets :lol:
Maar zag er helaas niet echt bruikbaar meer uit. Als we dan rechts keken van ons zagen we dat ze ene hoop fietswrakken uit de vaart hadden gehaald.
Of ja...eigenlijk in de berm gesmeten en ze nog wat half uit het water laten steken :)
Daar hebben we dan een vrouwenfiets tussen gevonden die nog reed... Het grief daarop gehangen en zo naar huis geduwd :lol:
Nu vandaag gaan we hem wat opkuisen (hangt vol met vreemde smurie en planten) en dan kunnen we hem misschien nog verkopen.
Ik heb toch zo'n vermoeden dat hij al een goed jaar (of langer) in het water heeft gelegen 8)

hah super! da's geluk hebben!
let wel op, 9/10 fietsen die in de vaart liggen zijn gestolen.... misschien heb jij wel mijn neef zijn fiets teruggevonden! :O (lijkt me wel heel onwaarschijnlijk :P)
Gesloten