Niels schreef:Microsoft Wordt?
Klinkt als een typisch geval van spellingscontrole: microsoft is onderwerp, werkwoord -en +t

Triforce schreef:mpro09 schreef:laptop uitzoeken
de Asus A72JK-NL 17,3 " met i5processor of de Asus A52JC-NL
http://www.campusshop.nl/projecten/DefaultProject.aspx
welke word het?![]()
Als je toch voor intel gaat dan kan je beter de asus PRO64JQ-NL pakken
Is al een heel stuk beter,
Als je alleen wordt gaat gebruiken dan maakt het niet zo uit wat daar tussen staat,
Voor zwaardere multimedia programma's is de i5 al iets beter.
ginofs1 schreef:Tombo schreef:Ja, nu dan wel dus.
't Is meer een tussenoplossing. Stel dat ik werk krijg bij de bedrijven waar ik heb gesolliciteerd (in Zoetermeer en Schiedam) dan scheelt dat een heel eind rijden vanuit Nijmegen als ik vanuit Ede kan vertrekken, het is alleen niet supergroot. En dan zoek ik later wel iets in Utrecht/Amersfoort/Hilversum ofzo (beetje die regio)
bij mpro achter staan kleine flatjes 250 euro huur.![]()
niet groot maar wel leuk
Monkeymadness schreef:jet, wat jij bedoeld is anti-kraak toch?
mpro09 schreef:Triforce schreef:mpro09 schreef:laptop uitzoeken
de Asus A72JK-NL 17,3 " met i5processor of de Asus A52JC-NL
http://www.campusshop.nl/projecten/DefaultProject.aspx
welke word het?![]()
Als je toch voor intel gaat dan kan je beter de asus PRO64JQ-NL pakken
Is al een heel stuk beter,
Als je alleen wordt gaat gebruiken dan maakt het niet zo uit wat daar tussen staat,
Voor zwaardere multimedia programma's is de i5 al iets beter.
er moet wel CAD op lopen maar ik vind 1000euro toch wel een beetje veel voor een flapfop
jensje36 schreef:Fiets kuisen![]()
Toen we terug kwamen van pukkelpop moesten we nog een kilometer of 2 vanaf het station in Mechelen naar het huis van men maat wandelen.
Dit is langs de vaart die door Mechelen loopt. Omdat we al van 5 uur s'morgens onderweg waren ( op blote voeten) met al die bagage ( het was ondertussen 10uur) beslisten we om even te stoppen en te pootje baden in de vaart. Tot onze verbazing was het water vrij helder en wat lag er onder ons in het water: jawel ...een fiets
![]()
Maar zag er helaas niet echt bruikbaar meer uit. Als we dan rechts keken van ons zagen we dat ze ene hoop fietswrakken uit de vaart hadden gehaald.
Of ja...eigenlijk in de berm gesmeten en ze nog wat half uit het water laten steken![]()
Daar hebben we dan een vrouwenfiets tussen gevonden die nog reed... Het grief daarop gehangen en zo naar huis geduwd![]()
Nu vandaag gaan we hem wat opkuisen (hangt vol met vreemde smurie en planten) en dan kunnen we hem misschien nog verkopen.
Ik heb toch zo'n vermoeden dat hij al een goed jaar (of langer) in het water heeft gelegen