Maar die zwarte trekt echt op niets vind ik Ik heb ook nog ne maat die met ne Skyteam Ape rijd...
Is wel niet zo knap maar zie je wel niet al te vaak rijden.
Spijtig genoeg woont die Super ver weg... En je hebt gelijk...die oranje is mssn toch wel de 2de mooiste
Maar die zwarte trekt echt op niets vind ik Ik heb ook nog ne maat die met ne Skyteam Ape rijd... Is wel niet zo knap maar zie je wel niet al te vaak rijden. Spijtig genoeg woont die Super ver weg... En je hebt gelijk...die oranje is mssn toch wel de 2de mooiste
hha de eigenaar van die zwarte is aan het meelezen /P en staat nu allemaal M4T kreten uit te schreeuwen
Maar die zwarte trekt echt op niets vind ik Ik heb ook nog ne maat die met ne Skyteam Ape rijd... Is wel niet zo knap maar zie je wel niet al te vaak rijden. Spijtig genoeg woont die Super ver weg... En je hebt gelijk...die oranje is mssn toch wel de 2de mooiste
hha de eigenaar van die zwarte is aan het meelezen /P en staat nu allemaal M4T kreten uit te schreeuwen
Maar dat is gewoon mijn smaak hé. Het belangrijkste is dat hij hem zelf mooi vind
Maar dat is gewoon mijn smaak hé. Het belangrijkste is dat hij hem zelf mooi vind
Gisteren toen ik bij men oma en opa was me de FS1 kwam men oma plots met een oude foto af.
Hierop zie je de 2 zussen van mijn moeder met hun liefjes van toen!
Ik zag meteen dat die linkse een FS1 was. Door naar de kleur van de tank te kijken + het stukje van de sticker dacht ik dat het een 1J5 Portuguees orange was uit 1977!
Zo eentje als dat ik dus normaal moest hebben nu... de datum van de foto (juli 1978) bevestigde dus mij gedachte.
De rechtste denk ik dat een Suzuki AC50 ofzo is?
Arnoute schreef:rechtse denk ik ook een AC, het achterlicht heefft er toch veel van weg
Ja, en de slijklap vaanvoor komt me bekend voor Je ziet ook het Kleine plooifietsje waar men oma mee rondreed vroeger En nu 32 jaar later...stond er op exact die zelfde plek...terug een FS1 !!
Arnoute schreef:rechtse denk ik ook een AC, het achterlicht heefft er toch veel van weg
Ja, en de slijklap vaanvoor komt me bekend voor Je ziet ook het Kleine plooifietsje waar men oma mee rondreed vroeger En nu 32 jaar later...stond er op exact die zelfde plek...terug een FS1 !!
Vandaag heb ik een mooi tripje gedaan En je raad al wat ik bij had De kodac heb veel foto's getrokken want dat doe ik nu eenmaal graag Ik zal ze nummeren en dan kan je zeggen welke je de beste vind.
Ga zoizo zo eentje insturen ipv de andere voor de kalender