zaterdag ben ik eens meegeweest met een paar vrienden, die rijden allemaal met een 4takt en lachen met 2takt, ben wel 2de snelste tussen al die chinese rommel heb ze verblufd
Arnoute schreef:ben wel 2de snelste tussen al die chinese rommel heb ze verblufd
Welke is dan de snelste?
die witte met paarse uitlaat, er zit een 70 kit onder en loopt bijna 100 dusja....
Amai!! Maarja... hij blijft toch vrij lelijk vind ik x)
Liever de tweede snelste en dat hij er ook nog eens goed uitziet.
Alléén die achterste witte vind ik er nog goed uitzien Maar jou vrienden hebben tenminste brommers
Arnoute schreef:ben wel 2de snelste tussen al die chinese rommel heb ze verblufd
Welke is dan de snelste?
die witte met paarse uitlaat, er zit een 70 kit onder en loopt bijna 100 dusja....
Amai!! Maarja... hij blijft toch vrij lelijk vind ik x) Liever de tweede snelste en dat hij er ook nog eens goed uitziet. Alléén die achterste witte vind ik er nog goed uitzien Maar jou vrienden hebben tenminste brommers
Ik heb 1 vriend met 1 fs1 2f2 en de andere krijgt een op basis van 2f2 fs1
Ik heb er twee met een Skyteam dax ...
Nu een ervan is nog wel vrij mooi gemaakt en bolt goed...maar de andere is een spuuglelijk ding De rest van men Maten heeft er het geld niet voor over of mogen niet van de ouders En dan heb je er nog een die een oude Flandria heeft maar die geen moeite wil doen om zijn rijbewijs te halen
Welke is dan de snelste?
Amai!! Maarja... hij blijft toch vrij lelijk vind ik x) Liever de tweede snelste en dat hij er ook nog eens goed uitziet. Alléén die achterste witte vind ik er nog goed uitzien Maar jou vrienden hebben tenminste brommers
die achterste witte is de slak van de bende de mooiste (buiten demijne dan ) vind ik die oranje B)
ja hier bij mij in de buurt zijn er veel brommers, altijd leuk