Jeti schreef:Was dat datzelfde evenement als waar we vorig jaar heen zijn geweest? Met Mitchel Niels en Anke? Dat was wel leuk ja
nee jet we zijn over het kanaal naar amsterdam gegaan daar na over het ijsselmeer naar almere strand en weer terug naar loosdrecht. dat is een tocht voor de mannen, was leuk als je er ook bij was maar dat is echt niets voor jou. je moet je echt voor een paar uur goed vast klampen, zo niet dan vlieg je uit de boot. heb je wel eens op een rodeo paard gezeten die ongecontroleerd gaat bokken. heb niet voor niets spierpijn
Jeti schreef:Was dat datzelfde evenement als waar we vorig jaar heen zijn geweest? Met Mitchel Niels en Anke? Dat was wel leuk ja
nee jet we zijn over het kanaal naar amsterdam gegaan daar na over het ijsselmeer naar almere strand en weer terug naar loosdrecht. dat is een tocht voor de mannen, was leuk als je er ook bij was maar dat is echt niets voor jou. je moet je echt voor een paar uur goed vast klampen, zo niet dan vlieg je uit de boot. heb je wel eens op een rodeo paard gezeten die ongecontroleerd gaat bokken. heb niet voor niets spierpijn
Voor de mannen.. Maar ik heb zelf al voor mijn spierpijn gezorgd door 80 km op de Puch Racing te rijden.. Misschien toch eens wat rubbers plaatsen ofzo
Voor de mannen.. Maar ik heb zelf al voor mijn spierpijn gezorgd door 80 km op de Puch Racing te rijden.. Misschien toch eens wat rubbers plaatsen ofzo
er zijn tot heden geen meisjes die dit leuk vonden, zelfs ook jongens die het niet pretting vonden.
en er is op dat moment geen weg terug, als ik ga dan ga ik door of de golven moeten te hoog worden als het weer omslaat of zo
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;) http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
ginofs1 schreef:er zijn tot heden geen meisjes die dit leuk vonden, zelfs ook jongens die het niet pretting vonden. en er is op dat moment geen weg terug, als ik ga dan ga ik door of de golven moeten te hoog worden als het weer omslaat of zo
Klinkt wel spannend, maar inderdaad niet erg romantisch
ginofs1 schreef:wist je dat mijn buik spieren pijn doen van onze dagje scheuren. ik moest me continu aan het stuur vast houden anders werd ik uit de boot gezwiept. stond aardig wat wind dus grote golven op het ijsselmeer maar toch bijna de 100 km gehaald op het amstedamserijnkanaal loog het er ook niet om.van amsterdam naar afslag loosdrecht binnen 45 min. wel leuk om te zien dat de andere bootjes van schrik aan de kant gaan als ze ons hoorden aankomen 200 liter verbruikt maar wel een top dag gehad. volgend jaar weer
ik heb geen last van mijn buik maar wel van mn kaak, moest die steeds aanspannen om niet me tong eraf te bijten, en mn knietjes als jeje niet met je voeten afzet vliegen die steeds tegen het dashboard