L2 kader met RD motor?
L2 kader met RD motor?
hallo allemaal, op tweedehands zag ik dit, en ik had wel interesse
Yamaha
dus ik stuurde een mail naar die kerel wat hij vroeg voor de brommer, en dit schreef hij:
"beste,ik weet ni welk model dit is dus kan ik er ook geen prijs op plakken ,kan jij me ni helpen?dank u"
nu kan ik er wel gebruik van maken dat hij de juiste prijs niet weet.... maar ik had toch graag eens geweten wat de prijzen zijn voor zo'n kader en voor zo'n motor? naargelang die staat natuurlijk?
graag hulp?
Yamaha
dus ik stuurde een mail naar die kerel wat hij vroeg voor de brommer, en dit schreef hij:
"beste,ik weet ni welk model dit is dus kan ik er ook geen prijs op plakken ,kan jij me ni helpen?dank u"
nu kan ik er wel gebruik van maken dat hij de juiste prijs niet weet.... maar ik had toch graag eens geweten wat de prijzen zijn voor zo'n kader en voor zo'n motor? naargelang die staat natuurlijk?
graag hulp?
-
- 7500km gereden
- NIX
- 10000km gereden
Zoiets moet je gewoon meteen ophalen. Ik denk wel dat het een motorfiets is en geen brommer, maar het meeste zal probleemloos op een RD50M frame passen of op een enduro ofzo.
Ik zou 'm voor zo weinig mogelijk meenemen, maar wel een prijs waarvoor je de eigenaar niet beledigt. ik zou ook 100 bieden en eventueel doorgaan tot 200. Verder ga ik niet omdat het een leuk project is met 0 zekerheden dan een apart tankje.
Ik zou 'm voor zo weinig mogelijk meenemen, maar wel een prijs waarvoor je de eigenaar niet beledigt. ik zou ook 100 bieden en eventueel doorgaan tot 200. Verder ga ik niet omdat het een leuk project is met 0 zekerheden dan een apart tankje.
Kijk eerst even in de FAQ.
-
- 7500km gereden
hem als moto inschrijven gaat idd bijna nooit lukken.
opzich beter rd50 kader zoeken, nummer van rd kader erin kloppen,
ander kader vernietigen ofzo.
en dan kan je er als brommer mee rondrijden en heb je iets mooi
opzich beter rd50 kader zoeken, nummer van rd kader erin kloppen,
ander kader vernietigen ofzo.
en dan kan je er als brommer mee rondrijden en heb je iets mooi
Yamaha, Flandria (x2), Honda (x2), Malaguti, MV Agusta, Negrini, Peugeot, Kreidler, Mobylette, Royal Nord, Otus, Superia
-
- 7500km gereden
Arnoute schreef:ik snap het niet zo goed,
waarom niet gewoon restaureren en eventueel de juiste motor zoeken voor het ls kader?
waarom is het een motorfiets?
das een 100cc kader.
maar zonder papieren (vooral inschrijvingsbewijs) is het bijna onmogelijk om hem op de baan te krijgen
Yamaha, Flandria (x2), Honda (x2), Malaguti, MV Agusta, Negrini, Peugeot, Kreidler, Mobylette, Royal Nord, Otus, Superia
- Jeti
- 17500km gereden
Je kunt geen motor frame inschrijven als brommer in Belgie. Dus dan moet je inderdaad een brommer frame scoren, en de onderdelen ombouwen. Dan kun je zelf eventueel een attest van verlies en een GVA aanvragen als je geen Duits RD frame met papieren vind.
Ik vind het een tof dingetje, valt wel wat van te maken.
En 100 euro lijkt me inderdaad een redelijke prijs en max 200 zoals nix zegt.
Ik vind het een tof dingetje, valt wel wat van te maken.
En 100 euro lijkt me inderdaad een redelijke prijs en max 200 zoals nix zegt.
Jeti schreef:Die kun je zelf ook wel aanvragen, en dan een gva. Maar dat is alleen voor brommers, toch?
Pas op dat zo een papier je juist niet tegen gaan werken..
ja die kan je zelf vragen maar ik heb er al 2 staan en ze stellen zich nu al vragen.... en de politie raadde dan ook aan geen brommers te kopen zonder papieren, al is het een attest van verlies zei hij, zo weet je zeker dat hij niet gestolen is en hij geen problemen levert zei hij zelf dusja....
waarom zou zo'n papier je kunnen tegenwerken?