Ja dat is dan gelijk het probleem: slecht starten bij koude motor,bij warme motor geen probleem.
Set Up:
Originele FS1 cilinder
Originele 16 mm carb.(naald in het midden)
Luchtschroef 2,5 slag open
Originele 160 Mikuni sproeier
Nieuwe O-ring
Nieuwe vlotterbak pakking
Nieuwe carb.deksel pakking
Nieuwe NGK B8 bougie (mooi bruin na 5-7 kilometer)
Schiet mij maar lek,maar ik weet het even niet meer.
Hopelijk jullie wel
Slechte koude start.
- Piet
- 50km gereden
- Berichten: 79
- Lid geworden op: 09 jan 2008, 15:52
- Locatie: Halsteren
Slechte koude start.
TributeToTheCatsBand
- marco
- Sheriff of the Posbank
- Berichten: 23438
- Lid geworden op: 25 feb 2007, 16:56
- Locatie: in the-middle-of-nowhere-noord-holland : Edam
-
- 1500km gereden
- Berichten: 1784
- Lid geworden op: 12 nov 2006, 16:22
die speelt geen rol bij starten
fs1 heeft eigen kanaal voor koude start dmv uittrekken chokeknop
carb goed schoonmaken, vooral vlotterbakje, daar gaat het startmengsel door een heel klein kanaaltje wat dicht kan zitten
luchtschroef 1,5 tot 2 slagen(2x360 graden) naar buiten is goed.
of mischien elektroden bougie iets dichter bij elkaar
een fs1 koud starten; nooit gasgeven !
fs1 heeft eigen kanaal voor koude start dmv uittrekken chokeknop
carb goed schoonmaken, vooral vlotterbakje, daar gaat het startmengsel door een heel klein kanaaltje wat dicht kan zitten
luchtschroef 1,5 tot 2 slagen(2x360 graden) naar buiten is goed.
of mischien elektroden bougie iets dichter bij elkaar
een fs1 koud starten; nooit gasgeven !