
Afstelling FS1 2RU??
- marco
- Sheriff of the Posbank
- Berichten: 23438
- Lid geworden op: 25 feb 2007, 16:56
- Locatie: in the-middle-of-nowhere-noord-holland : Edam
-
- Tombo is mijn testpiloot
- Berichten: 14485
- Lid geworden op: 27 dec 2006, 11:58
- Locatie: hilversum
marco schreef:MarcoFs1 schreef:heb sproeier 240 erin en gasnaald in t midden... bougie nog wit
Dat is zeker niet goed dan is er meer aan de hand.
Heb je al gecontroleerd of je geen valse lucht aanzuigt?
voor een fs1 gaan de sproeiers tot maat 200.
ik rij met een 200 er in, denk dat er verder niemand nog zo groot hoeft te rijden.
dus een 240 is het langere model , deze lange sproeiers moet je niet gebruiken als het niet nodig is.
ze zitten namelijk vrij strak tegen de onderkant van je vlotter bakje.
met een te dunne pakking krijgt hij niet genoeg brandstof. dan kan je er wel een 300 in stoppen maar het helpt niet.
gebruik je ze toch monteer dan 2 dikke originele pakkingen
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Tombo
- 17500km gereden
- Berichten: 18356
- Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
- Locatie: Achterhoek
-
- Tombo is mijn testpiloot
- Berichten: 14485
- Lid geworden op: 27 dec 2006, 11:58
- Locatie: hilversum
Tombo schreef:Sowieso, áls het lange sproeier 240 is, en de maatvoering is zoals ik hem heb, dan moet je ongeveer op korte maat 300/350 zitten, dus dat lijkt me sterk![]()
Overigens heb ik geen last van dat de te lange sproeier te weinig brandstof zou krijgen
dan heb je er een donkere dikke ori pakking tussen en niet zo een dunne witte pakking.
en jij hebt altijd geluk
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- marco
- Sheriff of the Posbank
- Berichten: 23438
- Lid geworden op: 25 feb 2007, 16:56
- Locatie: in the-middle-of-nowhere-noord-holland : Edam
Ik vind het niks die lange sproeiers kun je een fs1 niet echt lekker mee afstellen.
Er moet een dikke pakking tussen anders gaat de carburateur zeker lekken met zn dun papiertje.
ginofs1 schreef:Tombo schreef:Sowieso, áls het lange sproeier 240 is, en de maatvoering is zoals ik hem heb, dan moet je ongeveer op korte maat 300/350 zitten, dus dat lijkt me sterk![]()
Overigens heb ik geen last van dat de te lange sproeier te weinig brandstof zou krijgen
dan heb je er een donkere dikke ori pakking tussen en niet zo een dunne witte pakking.
en jij hebt altijd geluk
Er moet een dikke pakking tussen anders gaat de carburateur zeker lekken met zn dun papiertje.
Laatst gewijzigd door marco op 10 aug 2010, 20:15, 2 keer totaal gewijzigd.
Yamaha Sheriff 1981
-
- Tombo is mijn testpiloot
- Berichten: 14485
- Lid geworden op: 27 dec 2006, 11:58
- Locatie: hilversum
Tombo schreef:Sowieso, áls het lange sproeier 240 is, en de maatvoering is zoals ik hem heb, dan moet je ongeveer op korte maat 300/350 zitten, dus dat lijkt me sterk![]()
Overigens heb ik geen last van dat de te lange sproeier te weinig brandstof zou krijgen
kan je deze pm en of posten

moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Tombo
- 17500km gereden
- Berichten: 18356
- Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
- Locatie: Achterhoek
ginofs1 schreef:Tombo schreef:Sowieso, áls het lange sproeier 240 is, en de maatvoering is zoals ik hem heb, dan moet je ongeveer op korte maat 300/350 zitten, dus dat lijkt me sterk![]()
Overigens heb ik geen last van dat de te lange sproeier te weinig brandstof zou krijgen
dan heb je er een donkere dikke ori pakking tussen en niet zo een dunne witte pakking.
en jij hebt altijd geluk
Ja ik heb gewoon de originele pakking ertussen (iig nog nooit vervangen, en hij lekt verder niet)
-
- Tombo is mijn testpiloot
- Berichten: 14485
- Lid geworden op: 27 dec 2006, 11:58
- Locatie: hilversum
dat is je sproeier buis.
het onderste stukje is je sproeier, die kan je er uit draaien.
en aan de onderkant staat een nummer.
dit is trouwens het lange type
het onderste stukje is je sproeier, die kan je er uit draaien.
en aan de onderkant staat een nummer.
dit is trouwens het lange type
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- marco
- Sheriff of the Posbank
- Berichten: 23438
- Lid geworden op: 25 feb 2007, 16:56
- Locatie: in the-middle-of-nowhere-noord-holland : Edam
klopt, die zijn zéker niet maatvast.
Heb er diverse gecontroleerd door ze op mijn sproeierruimers te laten zakken.
Soms zakt een 185 sproeier verder over de conische ruimer als een 190..
Ik maak ze gewoon zelf op de juiste maat, anders blijf je idd sleutelen zonder dat je weet of je de goede kant op gaat in stappen.
Heb er diverse gecontroleerd door ze op mijn sproeierruimers te laten zakken.
Soms zakt een 185 sproeier verder over de conische ruimer als een 190..
Ik maak ze gewoon zelf op de juiste maat, anders blijf je idd sleutelen zonder dat je weet of je de goede kant op gaat in stappen.
- Triforce
- 2500km gereden
- Berichten: 4927
- Lid geworden op: 05 dec 2007, 19:50
- Locatie: Zwolle
vtwin schreef:klopt, die zijn zéker niet maatvast.
Heb er diverse gecontroleerd door ze op mijn sproeierruimers te laten zakken.
Soms zakt een 185 sproeier verder over de conische ruimer als een 190..
Ik maak ze gewoon zelf op de juiste maat, anders blijf je idd sleutelen zonder dat je weet of je de goede kant op gaat in stappen.
je moet ook maar net de goede spullen hebben hier voor zoals jij
