jensje36 schreef:Dat men FS1 terug is en beter rijd dan ooit
Vraagje: Voor goed te roderen...de eerste 1000km rustig rijden hé? of langer dan dat?
waar is je fs1 naar toe geweest? ja zeker de eerste 500 km rustig doen en niet door trekken. de eerste ritjes niet langer dan 5 min en langzaam op bouwen
Ik had hem binnen gedaan bij Yamaha.
Doe ik Buiten die 5 min... de rit van de winkel tot thuis was 20min dusja Ma ik laat hem nooit lang in de toeren gaan en schakel altijd goed optijd
Edit: Is het normaal dat de motor eerst 5min moet draaien voor ik ermee kan rijden?
Als ik te snel wilt vertrekken valt hij altijd uit en meestal valt hij ook gewoon al een paar keer uit al ik hem gewoon laat draaien
Ik heb er hier ook een paar die wat opwarming nodig hebben.
Eerst brommer starten, dan rustig een sigaretje roken, schoenen aan, helm op en vertrekken.
Wanneer ik direkt koud vertrek rijden ze ook niet fijn, maar na een paar minuutjes opwarmen loopt alles zoals het hoort.
geo schreef:Ik heb er hier ook een paar die wat opwarming nodig hebben. Eerst brommer starten, dan rustig een sigaretje roken, schoenen aan, helm op en vertrekken. Wanneer ik direkt koud vertrek rijden ze ook niet fijn, maar na een paar minuutjes opwarmen loopt alles zoals het hoort.
Heb ondertussen de manier gevonden Als ik de choke op zet en dan kick en gas geef tegelijk is hij direct weg.
Dan laat ik hem effe draaien en vertrek ik...(maar ik kan meteen vertrekken als ik echt wil).
Tombo schreef:Composiet Engineer. Dus alles wat met composieten (glasvezel, carbon, kevlar) te maken heeft, het bedenken, ontwerpen, doorrekenen en produceren
hum dan liever naar Donkervoort
Vandaag heb ik een dagje meegelopen in het bedrijf. Ik ga er vrijwel zeker werken Ik moet nog ff het e.e.a. op een rijtje zetten en dan gaan we volgende week het contract opstellen Edit: Dus als composiet engineer bij Donkervoort
Geen Donkervoort voor mij, we kwamen er niet uit met de arbeidsvoorwaarden. Jammer maar helaas