semislick band

Alles over de techniek en sleutelen
Plaats reactie
niels16

semislick band

Bericht door niels16 »

heeft iemand ervaring met het rijden op semislick banden ? ,ikm wil mijn voorband vervangen en dan een semislick plaatsen ,wat is het verschil tussen een semi en een gewone profielband ?

alvast bedankt

niels,
Laars
2500km gereden
2500km gereden

Bericht door Laars »

Bij regenachtig weer ga je eerder op je b.k
1978 chroom 60 cc
niels16

Bericht door niels16 »

Laars schreef:Bij regenachtig weer ga je eerder op je b.k

oh dan maar een gewone profielband ,dat is namelijk de reden van vervanging :P ging eerdergister bijna op mijn bek op nat asfalt en ik rij al best lang en op een ongeluk na heb ik eigenlijk nooit een glijder gemaak met nat weer maar het ging bijna mis ,en ik heb niet bijzonder veel profiel meer op mijn voorband :roll:
Tombo
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Tombo »

Ik heb voor en achter Michelin M29, soort van semislick (althans, kwa profiel). Ik ben 1x onderuit gegaan, idd met nat en vochtig weer op natte bladeren. Overigens rijdt het met droog weer (ik rij alleen met droog weer) echt subliem
Triforce
2500km gereden
2500km gereden

Bericht door Triforce »

Ik heb geen negatieve dingen over semi-slick banden, ik heb een Sava achterband van JMPB achter gehad en een deestone 70/90 voor en die laggen echt heel goed op de weg zelfs in de regen.
niels16

Bericht door niels16 »

Triforce schreef:Ik heb geen negatieve dingen over semi-slick banden, ik heb een Sava achterband van JMPB achter gehad en een deestone 70/90 voor en die laggen echt heel goed op de weg zelfs in de regen.

ik wou die deestone voor plaatsen ,maar he tis voornamelijk voor het bochten werk in de regen :wink:
Triforce
2500km gereden
2500km gereden

Bericht door Triforce »

niels16 schreef:
Triforce schreef:Ik heb geen negatieve dingen over semi-slick banden, ik heb een Sava achterband van JMPB achter gehad en een deestone 70/90 voor en die laggen echt heel goed op de weg zelfs in de regen.

ik wou die deestone voor plaatsen ,maar he tis voornamelijk voor het bochten werk in de regen :wink:

Ik ben nog nul keer onderuit gegaan in de regen met die banden :wink:

En zo'n rustige rijder ben ik zelf ook niet :roll:
niels16

Bericht door niels16 »

niels16 schreef:

ik ga hem proberen denk ik ,de kosten zij het niet ,ben benieuwd :wink:
Plaats reactie