Ik vertrek vannacht met mn ouders en mn zusje + haar vriend Bob:P op vakantie naar Frankrijk, Bretagne, in de buurt van Quimper tot en met 8 augustus...
Camiel schreef:Ik vertrek vannacht met mn ouders en mn zusje + haar vriend Bob:P op vakantie naar Frankrijk, Bretagne, in de buurt van Quimper tot en met 8 augustus...
zeuw nog 2 daagjes werken
vrijdag mijn brommer klaarmaken lie verversen, remmen stellen, rekje erop, gereedschapssetje samen stellen enz enz
dan het weekend beetje rustig aan doen en maandag om 6 uur vertrekken op de brommer richting texel
we gaan met zijn vieren, 3 op de derbi senda en ik op de fs1 heb er wel zin in
Zwepper schreef:zeuw nog 2 daagjes werken vrijdag mijn brommer klaarmaken lie verversen, remmen stellen, rekje erop, gereedschapssetje samen stellen enz enz dan het weekend beetje rustig aan doen en maandag om 6 uur vertrekken op de brommer richting texel we gaan met zijn vieren, 3 op de derbi senda en ik op de fs1 heb er wel zin in
Aah flapdrollen, beter gaan jullie morgen/vrijdag, voor 99% zeker gaan wij ook een paar dagen naar texel
Zwepper schreef:zeuw nog 2 daagjes werken vrijdag mijn brommer klaarmaken lie verversen, remmen stellen, rekje erop, gereedschapssetje samen stellen enz enz dan het weekend beetje rustig aan doen en maandag om 6 uur vertrekken op de brommer richting texel we gaan met zijn vieren, 3 op de derbi senda en ik op de fs1 heb er wel zin in
Aah flapdrollen, beter gaan jullie morgen/vrijdag, voor 99% zeker gaan wij ook een paar dagen naar texel
ja wat doe je nu noord of zuid
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;) http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
als jullie tot maandag middag blijven zie ik je mischien op de pond nog
tomd schreef:zweden gaat helaas niet door, dus wordt een mini-brommer trip
vanaf de bollenstreek naar Nix om daar pannenkoeken te eten. gevolgd door een tripje naar Aachen.
op de terugweg nog even area4 meepakken met o.a. QOTSA en BRMC en dan terug.
niet zo spectaculair als zweden dus
trouwens iemand nog zin om volgende week naar off festival in polen te liften?
Je mag ook wel een tentje komen opzetten in Dieren hoor. Beetje over de Veluwe crossen..
dat is op zich wel super gaaf, dat breekt de rit duitsland-bollenstreek een beetje ik ga het overleggen
maar ik hoorde gister het verschrikkelijk woord "auto" vallen in dezelfde zin als area4, dus nog even vragen als ik minder gedronken heb