Ik lachte me kapot hoe dom die bondscoach van Brazilië doet als een speler van zij team expres zich laat vallen om niks xD
Wat een drama dat die vent maakt Volgens mij zat ie ook een keer op zn knieen omdat zijn team 'onterecht' neergehaald werd (lees: zich eigenlijk laat vallen)
Wist je dat ik vanavond repetitie met de fanfare heb, en dat we waarschijnlijk om 23:30 weer naar Maaseik (3km,België, net de brug over) om lekker kebab te eten
Camiel schreef:Ik lachte me kapot hoe dom die bondscoach van Brazilië doet als een speler van zij team expres zich laat vallen om niks xD Wat een drama dat die vent maakt Volgens mij zat ie ook een keer op zn knieen omdat zijn team 'onterecht' neergehaald werd (lees: zich eigenlijk laat vallen)
ja idd zag dat ook hij kreeg daarna ook op z'n flikker van de scheids
Wist je dat gister topdagje. Eerst m'n diploma opgehaald (nu ben ik dubbel ingenieur ), duurde alleen vet lang en het was veel te warm. Daarna voetbal gekeken bij een klasgenoot van me. Daarna heel veel bier gedronken en Arnhem ingegaan, nog meer bier gekocht, kebab gegeten en in het park lopen chillen tot 1 uur 's nachts, toen de trein naar huis gepakt. Delta bier was echt hoog
Ik heb nu 2 temperatuurmeters liggen + een kastje zodat ik ze via ethernet uit kan lezen.
Binnenkort ff de ingangs- en de uitgangstemperatuur meten van mijn zonnecollector
Wist je dat vandaag met Falko alletwee motorpak wezen uitzoeken/passen. Wist je dat mooie Dainese gezien, 2 delig leer. Wist je dat inclusief laarzen en handschoenen 900 euro Wist je dat nog ff sparen