Wat henk zegt dus?
Als ik even uit ga van een auto blok van vroeger met carberateur (ja is lang geleden ) daar ging een slang van de carter ontluchting het luchtfilterhuis in, daar kwam ook wel eens wat olie terecht dan, maar werdt het veel olie dan was er sprake van onderdruk in het carter.
Nu zal dat bij een fs1 minder snel gebeuren maar ik vermoed dat het zoiets moet zijn dan.
Ik zelf heb het nog nooit mee gemaakt bij een fs1 en heb er dus ookgeen passende oplossing voor helaas.
Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.
FS1 is 2 takt. Als daar carterdruk ontstaat, is heel erg verkeerd en moet je je middenpakking, je koppelingspakking of keerring vervangen. De krukruimte hoort helemaal dicht te zijn en niet in contact te staan met de bak ruimte.
NIX schreef:FS1 is 2 takt. Als daar carterdruk ontstaat, is heel erg verkeerd en moet je je middenpakking, je koppelingspakking of keerring vervangen. De krukruimte hoort helemaal dicht te zijn en niet in contact te staan met de bak ruimte.
Als er een lek zou wezen naar het carter wordt de olie eerder opgezogen dan weggeblazen denk ik.