Twowheeler schreef:Ik heb wel heumeu spiegels en ben daarom juist nooit gevallen. Waarom moeten ze weer opereren?
omdat de schroef die er nu inzit te lang is, en de beweegbaarheid van mijn gewricht verhinderen, ik kan em nu dus 20graden bewegen (normaal hoor je 100 graden wel te halen) of beter gezegt, mn pink beweegt bijna niet, omdat dus het 2e gewricht van boven af gezien, vast zit...
Dat mijn 2RU langs geen kanten meer vooruit komt.
Haalt amper de 40-45...tegen een zeer traag optrek tempo...
Als ik bergop rijd valt hij bijna stil. Had dan eens een nieuwe bougie gestoken...ging effe veel beter maar daarna terug even slecht.
Volgens mij krijgt hij teveel olie...want als ik hoog in de toeren ga gaat hij juist trager Als ik eens goed doortrek begint hij zo te broemelen en word hij afgeremd...
Binnekort doe ik hem binnen bij yamaha zelf voor een groot onderhoud...want binnenkort moet hij echt inorde zijn.
jensje36 schreef:Dat mijn 2RU langs geen kanten meer vooruit komt. Haalt amper de 40-45...tegen een zeer traag optrek tempo... Als ik bergop rijd valt hij bijna stil. Had dan eens een nieuwe bougie gestoken...ging effe veel beter maar daarna terug even slecht. Volgens mij krijgt hij teveel olie...want als ik hoog in de toeren ga gaat hij juist trager Als ik eens goed doortrek begint hij zo te broemelen en word hij afgeremd... Binnekort doe ik hem binnen bij yamaha zelf voor een groot onderhoud...want binnenkort moet hij echt inorde zijn.
Groetjes
bij een yamaha garage binnedoen ga u wel veel geld kosten, hou daar rekening mee
jensje36 schreef:Dat mijn 2RU langs geen kanten meer vooruit komt. Haalt amper de 40-45...tegen een zeer traag optrek tempo... Als ik bergop rijd valt hij bijna stil. Had dan eens een nieuwe bougie gestoken...ging effe veel beter maar daarna terug even slecht. Volgens mij krijgt hij teveel olie...want als ik hoog in de toeren ga gaat hij juist trager Als ik eens goed doortrek begint hij zo te broemelen en word hij afgeremd... Binnekort doe ik hem binnen bij yamaha zelf voor een groot onderhoud...want binnenkort moet hij echt inorde zijn.
Groetjes
bij een yamaha garage binnedoen ga u wel veel geld kosten, hou daar rekening mee
Ja, maar mijn pa heeft al gezegd dat hij de kosten op zich gaat nemen Ik moet binnenkort mijn praktijk gaan afleggen...en ik ga daar dus heen rijden maar das vrij ver.
En elke keer als ik eens wat verder ging rijden heb ik problemen gehad...en dat wil ik dan echt niet hebben Dusja...
Groetjes
Ja, maar mijn pa heeft al gezegd dat hij de kosten op zich gaat nemen Ik moet binnenkort mijn praktijk gaan afleggen...en ik ga daar dus heen rijden maar das vrij ver. En elke keer als ik eens wat verder ging rijden heb ik problemen gehad...en dat wil ik dan echt niet hebben Dusja...
waar moet je examen doen?
een vader die sponsert is altijd makkelijk
Yamaha rd50m schreef: waar moet je examen doen? een vader die sponsert is altijd makkelijk
Kontich...is opzich nog niet ZO ver...maar hij moet echt wel inorde zijn Ja inderdaad...maja is ergens wel logish...
Brommer heeft 3 jaar buiten gestaan dan 2 jaar binnenin een hangar.
Dan zij er gewoon een nieuw voorspatbord en nieuwe wielen opgezet en voor de rest is er nog niets aan veranderd.
Dan is het logish dat er na 1500km problemen mee komen denk ik
dat ik vrijdag examen heb en er weer in geslaagd ben om geen boeken te zien vandaag!
misschien toch maar naar leuven gaan, daar staan geen brommers (of maar eentje)