fs1 in de "bromfiets"
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
-
- 7500km gereden
- Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens
-
- 2500km gereden
- Tombo
- 17500km gereden
- Jeti
- 17500km gereden
Tombo schreef:marco schreef:rise and shine schreef:en wie doet even de moeite om dat artikel hiero te uploaden?
Zal ik straks wel ff doen.
Ik zal eens ff met Niels er over hebben of we wat serverruimte voor dit soort zaken over hebben, zodat het niet zomaar op het internet staat
Ja dat is leuk, maar hoe zit het dan met de rechten? Je mag niet klakkeloos pagina's uit bladen scannen en publiceren zonder toestemming van de rechthebbende. Daar kun je gezeik mee krijgen.
-
- 7500km gereden
Jeti schreef:Tombo schreef:marco schreef:rise and shine schreef:en wie doet even de moeite om dat artikel hiero te uploaden?
Ik zal eens ff met Niels er over hebben of we wat serverruimte voor dit soort zaken over hebben, zodat het niet zomaar op het internet staat
Ja dat is leuk, maar hoe zit het dan met de rechten? Je mag niet klakkeloos pagina's uit bladen scannen en publiceren zonder toestemming van de rechthebbende. Daar kun je gezeik mee krijgen.
gebeurt toch ook met folders hier enzo

Yamaha, Flandria (x2), Honda (x2), Malaguti, MV Agusta, Negrini, Peugeot, Kreidler, Mobylette, Royal Nord, Otus, Superia
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
ok, maar je moet wel wat respect hebben voor de mensen die telkens weer alle moeite doen om dat toffe boekje vol te krijgen.
die folders zijn antiek, én waren bovendien vroeger ook gratis,
wat je van een artikel niet kan zeggen.
ik zou hier graag even gebruik maken van de aangelegenheid om iedereen die een brommend hart bezit, aan te sporen om zich erop te abonneren,
het zijn de enigen die de belangen van de oldtimerbromfiets enigszins behartigen.
dus rij es een cilinder minder vast op een jaar en neem een abonnement
die folders zijn antiek, én waren bovendien vroeger ook gratis,
wat je van een artikel niet kan zeggen.
ik zou hier graag even gebruik maken van de aangelegenheid om iedereen die een brommend hart bezit, aan te sporen om zich erop te abonneren,
het zijn de enigen die de belangen van de oldtimerbromfiets enigszins behartigen.
dus rij es een cilinder minder vast op een jaar en neem een abonnement

when men were men, and helmets were for divers
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
dán is het goed hoor!
dat de jongsten onder ons op hun centen kijken voor ander plezier te bekostigen vind ik normaal (zou ik ook gedaan hebben)
maar eens je echt vastbesloten bent je levenlang brommerliefhebber te zijn is het een maar normaal volgens mij
(en, neen, ik heb geen aandelen van de mannen
)

dat de jongsten onder ons op hun centen kijken voor ander plezier te bekostigen vind ik normaal (zou ik ook gedaan hebben)
maar eens je echt vastbesloten bent je levenlang brommerliefhebber te zijn is het een maar normaal volgens mij
(en, neen, ik heb geen aandelen van de mannen

when men were men, and helmets were for divers
-
- 7500km gereden
- Contacteer:
- marco
- Sheriff of the Posbank
Tombo schreef:marco schreef:rise and shine schreef:en wie doet even de moeite om dat artikel hiero te uploaden?
Het staat in mijn prive album en is niet voor iedereen zichtbaar.
Yamaha Sheriff 1981
-
- 10000km gereden
- Contacteer: