Twowheeler schreef:Daar kan je geen valse lucht zuigen. Als hij daar lekt hoor je het wel hoor
wat hoor je dan? maar heb al gemerkt dat hij soms rookt uit de wartel van mijn bocht en mijn sigaar maar dit gebeurd ook maar soms....
harde knallen en als hij daar rook uit zo lekken zou dat er ook flink hard uit moeten komen
als een uitlaat lekt, zie je vaak van die zwarte druipers op je uitlaatbocht, dat normaal gesproken je uitlaat in moet. Als die gaat knallen heb je het ding wel heeel erg los zitten...de vloeistof die lekt op de hete uitlaat geeft de rook. Betekent gewoon je wartel strakker aandraaien of een nieuw pakking erin doen...
Twowheeler schreef:Daar kan je geen valse lucht zuigen. Als hij daar lekt hoor je het wel hoor
wat hoor je dan? maar heb al gemerkt dat hij soms rookt uit de wartel van mijn bocht en mijn sigaar maar dit gebeurd ook maar soms....
harde knallen en als hij daar rook uit zo lekken zou dat er ook flink hard uit moeten komen
als een uitlaat lekt, zie je vaak van die zwarte druipers op je uitlaatbocht, dat normaal gesproken je uitlaat in moet. Als die gaat knallen heb je het ding wel heeel erg los zitten...de vloeistof die lekt op de hete uitlaat geeft de rook. Betekent gewoon je wartel strakker aandraaien of een nieuw pakking erin doen...
nope, is een 1J5 uitlaat
de wartel op me cilinder is nog goed, die van de bocht naar sigaar is beetje kapot, om niet te zeggen bijna helemaal kapot.... maar komt maar soms rook uit en is dan heel weinig dusja...
Arnoute schreef:nope, is een 1J5 uitlaat de wartel op me cilinder is nog goed, die van de bocht naar sigaar is beetje kapot, om niet te zeggen bijna helemaal kapot.... maar komt maar soms rook uit en is dan heel weinig dusja...
Kan iemand mij vertellen hoelang de drukstift van je koppeling, dus het eerste stokje vanaf je wormwiel, moet zijn.
Een vriend van mij krijgt zijn koppeling niet goed en beweert dat dit komt omdat zijn drukstift te lang is.
Frederik schreef:der moeten ook nog een paar kogeltjes tussen, in het blok 1, en bij mij in het wormpje ook 1, maar ook niet meer ! ik dacht dat de lengte 127mm was
weet iemand hoeveel ampère de lichtspoel kan leveren? En hoeveel volt hebde nodig voor een 6 volt accu op te laden, 6,9 of 7,2 ?
om fatsoenlijk te kunnen laden heb je 7,2 volt nodig.
licht spoel is zwaar genoeg om te laden en je verlichting te laten branden.
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;) http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;