VELUWERIT za 10-07
- Jeti
- 17500km gereden
Beginpost aangepast met jullie updates.
Ik zal wel wat standaard vleesch en bier shizzle halen en dan verdelen we de kosten over de mensen die zich hebben opgegeven.
Wat betreft slapen: we creëren de mogelijkheden.
Er is plaats in de woonkamer en in de tuin (en Mitchel mag zijn katloze privé kamer, als hij wil). Tentje meenemen is dus wel handig.
Of iemand (nix, edwin??) moet een grote tent verzorgen waar "iedereen" in kan slapen. Is misschien wel zo makkelijk.
Ik heb de route al grotendeels in mijn hoofd, moet hem nog proefrijden. Bestaat uit 3 gedeeltes met een paar pauzes.
Edit:
als iemand een camper heeft, kan die ook op de oprit staan. Maximaal 2.
En anders is er een grote parkeerplaats.
Ik zal wel wat standaard vleesch en bier shizzle halen en dan verdelen we de kosten over de mensen die zich hebben opgegeven.
Wat betreft slapen: we creëren de mogelijkheden.
Er is plaats in de woonkamer en in de tuin (en Mitchel mag zijn katloze privé kamer, als hij wil). Tentje meenemen is dus wel handig.
Of iemand (nix, edwin??) moet een grote tent verzorgen waar "iedereen" in kan slapen. Is misschien wel zo makkelijk.
Ik heb de route al grotendeels in mijn hoofd, moet hem nog proefrijden. Bestaat uit 3 gedeeltes met een paar pauzes.
Edit:
als iemand een camper heeft, kan die ook op de oprit staan. Maximaal 2.
En anders is er een grote parkeerplaats.
- Jeti
- 17500km gereden
-
- 500km gereden
- Jeti
- 17500km gereden
Ik had dit in gedachte voor de route, 85 km zoals hij er nu staat:
Even een vraag.. Tussen Lathum/Giesbeek en Rheden zit toch ook wel iets van een brug of pontje? Wil namelijk eigenlijk niet helemaal via Westervoort/Arnhem.. Iemand??
Edit:
Volgens routenet fietsroute is daar wel een overgang de IJssel over. Daarmee wordt de route dus iets korter en minder omslachtig.

Even een vraag.. Tussen Lathum/Giesbeek en Rheden zit toch ook wel iets van een brug of pontje? Wil namelijk eigenlijk niet helemaal via Westervoort/Arnhem.. Iemand??
Edit:
Volgens routenet fietsroute is daar wel een overgang de IJssel over. Daarmee wordt de route dus iets korter en minder omslachtig.
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
-
- 100km gereden
- Jeti
- 17500km gereden
rolladriver schreef:dat weet ik niet zeker of er een pond is tussen Giesbeek en Rheden bij rheden kun je toch ook via de dijk naar arnhem en dan naar dieren gr rob
Nee, probleem is dat we aan de onderkant zijn en naar de bovenkant van de IJssel moeten voor het rondje Posbank, en dan via de Posbank (Rozendaal, Velp, Rheden, De Steeg) weer terug. Kan inderdaad via de dijk via Arnhem (zoals bovenstaand kaartje), maar dat vind ik eigenlijk te lang en saai en te omslachtig.
Volgens routenet is er wel iets, ik ga van de week wel even kijken. Ik denk een fietspontje ofzo.
- Jeti
- 17500km gereden
- Jeti
- 17500km gereden