br3cht schreef:moet je bij Yamaha naar de politie gaan? Bij Suzuki doen ze dat ter plekke om te kijken of die eventueel zou gestolen zijn je moet dus niet naar de politie Zo heb ik de 2 gelijkvormigheidsattesten kunnen vast krijgen voor mijne ac
normaal moet je altijd eerst attest van verlies aanvragen als je je papieren kwijt bent, voor elke brommer
br3cht schreef:moet je bij Yamaha naar de politie gaan? Bij Suzuki doen ze dat ter plekke om te kijken of die eventueel zou gestolen zijn je moet dus niet naar de politie Zo heb ik de 2 gelijkvormigheidsattesten kunnen vast krijgen voor mijne ac
normaal moet je altijd eerst attest van verlies aanvragen als je je papieren kwijt bent, voor elke brommer
Ja ik denk dat ik het op veilig ga spelen. Ik was gewoon heel eventjes gestressed.
Omdat ik 15 jaar in Mechelen gewoond heb...en daar denk de politie echt dat iedereen krapul is en daar valt echt niet mee te praten.
Maar ben 2 jaar geleden naar Hofstade verhuisd, dit is vlak bij Mechelen en dus moet ik daar naar de politie Das dus politie van een rustig dorpje en die mannen zijn daar echt chill... ben er al eens moeten gaan voor men portefeuille en heb daar toen een half uur met een van die mannen staan praten Dus valt wel mee En dan rij ik rechtstreeks door naar yamaha ( is toch op de weg). Komt allemaal in orde
Dat ik morge examen biologie heb...en dat bio nog nooit zo ingewikkeld en VEEEEL is geweest...
Das een 1 uurs vak en dan moeten we daar 100p. voor kennen uit een GIGANTISH groot en dik boek (A4 formaat boek )
Vanaf vandaag haat ik bio!!!
Ik had een mailtje gestuurd naar yamaha-dealer deschouwer hier in de buurt (weet niet of je die kent.).
Ik kreeg meteen een vriendelijk antwoord dat dit geen enkel probleem was maar dat ze wel een bewijs van verlies nodig hebben.
Ze zeiden ook dat yamaha hievoor €65 aanrekend.
groetjes
ps. morge ga ik naar de politie en wss direct ook naar yamaha.
Dat vrouwen echt niet kunnen parkeren vandaag bij de eerste hulp parkeervakken waar de vito van sam dwars in kan
presteerd zo een doos het nog om tegen mijn auto aan te parkeren met zo een schijt mazda 5 En ze had het niet eens door de politie erbij die kon de eigenaar achterhalen maar toen ze haar mazda ervan af reed bleef de deuk in de mazda zitten
bij mijn bmw plopte de deuk er meteen uit geen schade dus verschil tussen duitse kwaliteit en japanse crap
Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.
joscabrio schreef:Dat vrouwen echt niet kunnen parkeren vandaag bij de eerste hulp parkeervakken waar de vito van sam dwars in kan presteerd zo een doos het nog om tegen mijn auto aan te parkeren met zo een schijt mazda 5 En ze had het niet eens door de politie erbij die kon de eigenaar achterhalen maar toen ze haar mazda ervan af reed bleef de deuk in de mazda zitten bij mijn bmw plopte de deuk er meteen uit geen schade dus verschil tussen duitse kwaliteit en japanse crap
Weet ik.
Wist je dat dat ook 1 van de weinige blokken is die speciaal ontworpen is met het oog op veiligheid? Yamaha heeft de krukashoek kleiner moeten maken (van Volvo), zodat het blok compacter werd, om het geheel zo veiliger te maken