maar ongeveer elke rd die je vindt heeft een slecht achterspatbord,
dus is het altijd handig als je er nog hebt liggen als je nog een rd koopt.
dus ik vind het maar niks dat die dingen voor zoveel geld weggaan
Yamaha rd50m schreef:maar ongeveer elke rd die je vindt heeft een slecht achterspatbord, dus is het altijd handig als je er nog hebt liggen als je nog een rd koopt. dus ik vind het maar niks dat die dingen voor zoveel geld weggaan
Hmhm snap ik, wordt gewoon zeldzamer.. Hoewel er genoeg van gemaakt zijn (minstens zoveel als rd's).
Die van mij is ook niet in topstaat (eigenlijk ook best slecht), maar heb hem nog wel op kunnen lappen.
Er bestaan geen imitatie, of wel?
Yamaha rd50m schreef:maar ongeveer elke rd die je vindt heeft een slecht achterspatbord, dus is het altijd handig als je er nog hebt liggen als je nog een rd koopt. dus ik vind het maar niks dat die dingen voor zoveel geld weggaan
Hmhm snap ik, wordt gewoon zeldzamer.. Hoewel er genoeg van gemaakt zijn (minstens zoveel als rd's). Die van mij is ook niet in topstaat (eigenlijk ook best slecht), maar heb hem nog wel op kunnen lappen. Er bestaan geen imitatie, of wel?
nope, geen imitatie's van gemaakt, hoewel volgens mij best wel de moeite als iemand het zou doen
Arnoute schreef:ajaah, stop ze op de zolder/kelder
maar in princinpe, als je een mooi spatbord hebt, in goede staat en maakt daarvoor een mal?? ben maar luidop aan het denken
is echt niet zo simpel voor spatborden.
als je gewoon een spatbord wilt dat niet orgineel moet zijn kan je altijd wel iets maken,
maar als je een orgineel of orgineel uitziend wilt heb je dus een probleem