Wimmel O schreef:is idd voorbips ja. Toch is over het algemeen vrij goed te rijden zonder koppeling, jammere is dat je hem bij elk stoplicht opnieuw aan moet lopen
gelukkig kwam ik geen stoplicht tegen! maar is idd wel voorbips, telkens als je nieuwe versnelling neemt krijg ik zo'n hevige schok, best wel grappig
2RT, is een belg hé welja weet niet.... denk dat het zo een beetje het moment van de tegenvallers is, denk dat mijn voorganger zo beetje alles verknoeid heeft, olie van de benzine te weinig (goedkoper zeker....) koppelingskabel, zal wel gewoon nog nooit vervangen zijn denk ik, en voor de rest, weet niet, hij doet het goed hoor, maarja is een beetje moment van de tegenslag, komt wel goed, ik en mijn brommer slaan er ons door en zo erg vind ik het eigenlijk niet (behalve als het geld kost) want eraan knutselen vind ik leuk is een hobby
Arnoute schreef:2RT, is een belg hé welja weet niet.... denk dat het zo een beetje het moment van de tegenvallers is, denk dat mijn voorganger zo beetje alles verknoeid heeft, olie van de benzine te weinig (goedkoper zeker....) koppelingskabel, zal wel gewoon nog nooit vervangen zijn denk ik, en voor de rest, weet niet, hij doet het goed hoor, maarja is een beetje moment van de tegenslag, komt wel goed, ik en mijn brommer slaan er ons door en zo erg vind ik het eigenlijk niet (behalve als het geld kost) want eraan knutselen vind ik leuk is een hobby
Staat er echt 2RT op? vet!
Ja idd..en zo'n erge zaken zijn het niet Denk dat dat knutselen van iedereen op het forum wel een beetje een hobby is
ja idd, aangezien het een brommerforum is ja staat effectief 2RT op, RT is belgische versie van RU, maar eigenlijk wel gewoon hetzelfde
wel, hij ligt klaar voor een nieuwe te bestellen, maar had gisteren en vandaag geen tijd om naar de brommerboer te gaan.... morgen dus, hopelijk duurt besteltijd niet lang!
Arnoute schreef:ja idd, aangezien het een brommerforum is ja staat effectief 2RT op, RT is belgische versie van RU, maar eigenlijk wel gewoon hetzelfde
wel, hij ligt klaar voor een nieuwe te bestellen, maar had gisteren en vandaag geen tijd om naar de brommerboer te gaan.... morgen dus, hopelijk duurt besteltijd niet lang!
Nice...alé tis te hopen dat je snel terug normaal kan rijden
ja zeg dat wel! mis mijn stalen ros en ik moet echt een verzamelpolis hebben! pffff kon ik vandaag met mijn mobiletje naart school, is veel gemakklijker tegen wind maar stomme verzekeraar antwoord maar niet op mijn mail...