is het een klauw met ronde remblokjes?en welk blokje is het dat los zit?als het het geen is niet vast aan da zuiger,moet je is kijken of er zon stalen plaatje achter zit die je moet vastschroeven in het blokje!
Hee Niels...is de klauw het enige wat er bij jou rammelt? Sorry, kon het niet weerstaan... Maar wat dacht je van het monteren van nieuwe remsegmenten?
Misschien ben je er dan van af. Wellicht is de afmeting niet goed?
Zou kunnen met een imi setje! Ik heb anders nog wel nieuwe imi's liggen, voor
eeeehhhh 0.01Euro!
EFESÉÉN schreef:Hee Niels...is de klauw het enige wat er bij jou rammelt? Sorry, kon het niet weerstaan... Maar wat dacht je van het monteren van nieuwe remsegmenten? Misschien ben je er dan van af. Wellicht is de afmeting niet goed? Zou kunnen met een imi setje! Ik heb anders nog wel nieuwe imi's liggen, voor eeeehhhh 0.01Euro!
Nou....de mijne ook niet (meer)! Maarreehhhh, hij vonkt nu helemaal niet meer. Waarschijnlijk de condensator naar z'n grootje.
Reeds besteld, want die wil ik org. hebben, en dan
volgende week alles wat stuk kan zijn vernieuwen. Ik ben elke werkdag in Nijmegen...wanneer ontmoeten we elkaar daar nou eens???
EFESÉÉN schreef:Hee Niels...is de klauw het enige wat er bij jou rammelt? Sorry, kon het niet weerstaan... Maar wat dacht je van het monteren van nieuwe remsegmenten? Misschien ben je er dan van af. Wellicht is de afmeting niet goed? Zou kunnen met een imi setje! Ik heb anders nog wel nieuwe imi's liggen, voor eeeehhhh 0.01Euro!
Ja, ik zal eens kijken of het die maat is...
Misschien zijn ze alweer ver versleten (heb ze 1 jaar geleden vervangen)