(vito is van 2003 geloof ik
Wat zit je tegen vandaag ? versie 3
-
YamaSam
- 10000km gereden

- Contacteer:
-
fs1man
- 2500km gereden

Das waar jamaar nu wilde ik helemaal stoppen.
Nu heb ik nicotinel kauwgom maar nu blijkt mijn maag daar helemaal niet tegen te kunnen
Ik heb de halve nacht wakker gelegen met brandend maagzuur, en loop nu continu te boeren.
dan kun je beter roken toch?
Nu heb ik nicotinel kauwgom maar nu blijkt mijn maag daar helemaal niet tegen te kunnen
Ik heb de halve nacht wakker gelegen met brandend maagzuur, en loop nu continu te boeren.
Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.
- nieknatuurlijk
- 2500km gereden

- Locatie: aan de andere kant van the-middle-of-nowhere-noord-holland dan sjoerd & marco wonen
joscabrio schreef:Das waar jamaar nu wilde ik helemaal stoppen.
nee volhouden!!!
als je stopt, kun je het geld van roken weer gebruiken om onderdelen voor je fizzy's te kopen
-
mpro09
- 10000km gereden

- Contacteer:
-
fs1man
- 2500km gereden

31euro voor 2 doosjes,is 8 strippen je gebruikt 1 strip per 2 dagen is dus 16 dagen.
neem je pleisters dat kost je 40 euro voor 14 dagen, kauwgom is dus wel goedkoper
maar moeilijker te doseren je krijgt ineens teveel nicotine binnen mijn maag kan daar niet tegen.
neem je pleisters dat kost je 40 euro voor 14 dagen, kauwgom is dus wel goedkoper
maar moeilijker te doseren je krijgt ineens teveel nicotine binnen mijn maag kan daar niet tegen.
Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.
-
Andries
- 1500km gereden

YamaSam schreef:en de vito met zn 300.000km's en kapotte turbo wacht op een ruilblokx
hadden wij laatst ook
bmw 5 serie net 200.000 gedraaid
elektronica van de turbo kapot, turbo zelf mankeerde niets aan
maar aangezien dat verzilverd is, moet je alles vervangen
1300 euro ex. btw
fijn die moderne auto's
-
Monkeymadness
-
Arnoute
Wimmel O schreef:is idd voorbips ja. Toch is over het algemeen vrij goed te rijden zonder koppeling, jammere is dat je hem bij elk stoplicht opnieuw aan moet lopen
gelukkig kwam ik geen stoplicht tegen!
maar is idd wel k*t, telkens als je nieuwe versnelling neemt krijg ik zo'n hevige schok, best wel grappig