Idd, bij mij schakelde hij gewoon alles door.
Na erachter gekomen te zijn dat alles naar beneden is.
@arnoute.
Dit idee kwam eigenlijk zo oppeens langs, eigenlijk raar dat ik de eerste ben ik ga het na m'n examens proberen te bouwen.
Heb gelukkig een aantal elektronica zaken in de buurt, allemaal met van die oude vaklui, dat moet dus wel goedkomen
Twowheeler schreef:Idd, bij mij schakelde hij gewoon alles door. Na erachter gekomen te zijn dat alles naar beneden is.
@arnoute. Dit idee kwam eigenlijk zo oppeens langs, eigenlijk raar dat ik de eerste ben ik ga het na m'n examens proberen te bouwen. Heb gelukkig een aantal elektronica zaken in de buurt, allemaal met van die oude vaklui, dat moet dus wel goedkomen
ben wel benieuwd! het zou in elk geval zeeeeer handig zijn!
dus ik ben wel zeer benieuwd! hopelijk werkt het
van dat schakelen.. bij mij zou dat mss gaan... hier in W-VL is FS1 zo onbekend als maar kan, hier en daar wel ene die er vroeger ook 1 had, of met een CB van die tijd reed, maar anders....
Komt Arne Vuilsteke niet bij jou uit de buurt? Dat was een jaar of 3 een hele fanatieke Fs1 rijder. Zit nu bij die club vaan Bram met al die obscure merken. Ik herinner me ook Punkemon Harmen en Dorfie nog.
moet je trouwens geen scherp ijzer gebruiken, anders beun je dat stukje zo door dat plastic heen, je zou het denk het eerst kunnen testen door er een stukje in te leggen enz
NIX schreef:Komt Arne Vuilsteke niet bij jou uit de buurt? Dat was een jaar of 3 een hele fanatieke Fs1 rijder. Zit nu bij die club vaan Bram met al die obscure merken. Ik herinner me ook Punkemon Harmen en Dorfie nog.
NIX schreef:Komt Arne Vuilsteke niet bij jou uit de buurt? Dat was een jaar of 3 een hele fanatieke Fs1 rijder. Zit nu bij die club vaan Bram met al die obscure merken. Ik herinner me ook Punkemon Harmen en Dorfie nog.