Jeti schreef:Dat de kater gisteren is overleden. Na 13 jaar trouw kamaraadschap. En voor mij 3 jaar. En dat we Moby namen voor zijn gezelligheid, en Moby nu alleen is.
das jammerlijk nieuws...
ik breek hier net een gloeibougie van de vito af..
kan ik dus nog één poging doen met een linkse tap, anders moet ie verdomme helemaal uitelkaar
maak hem eerst goed warm/heet met een verf fohn. beter er wat langer over doen dan je kopje naar de kloten helpen
jah, tijd en moeite zijn in deze relatief
en daarenboven blijkt er nu aan de amazon (ik wilde even van spijs wisselen) ook nog stevig wat bodemwerk te zijn heb er intussen een hele dorpel uitgespotboord, geschilderd etc..
tijdens het drogen ga je dan de rest af, en blijkt er aan de overkant ook nog een 'zacht' stuk op een pijnlijke plek te zitten miljaarde
Jeti schreef:Dat de kater gisteren is overleden. Na 13 jaar trouw kamaraadschap. En voor mij 3 jaar. En dat we Moby namen voor zijn gezelligheid, en Moby nu alleen is.
das jammerlijk nieuws...
Jah, de enige kat ter wereld die wèl luisterde als je hem riep, en veel praatte, en gezellig was, lief en zorgzaam.. Maar hij ligt nu onder de boom in de tuin. Dat blijft me nog wel even tegen zitten
das jammerlijk nieuws...
Jah, de enige kat ter wereld die wèl luisterde als je hem riep, en veel praatte, en gezellig was, lief en zorgzaam.. Maar hij ligt nu onder de boom in de tuin. Dat blijft me nog wel even tegen zitten
gisteren nippel van koppelingskabel losgeschoten, gelukkig nog kunnen vinden
vandaag weer losgeschoten maar ben hem nu kwijt, gelukkig nog wel een paar liggen maar wel +- 20km zonder koppeling gereden, zwaar k*t bij stoplichten
Dat ze onderweg naar mij thuis op een drukker straat (waar ik langs MOET) het asfalt er hebben afgeschraapt en ik nu dus een heel stuk op grind moet rijden...
Het grappige was wel dat al die scootertjes erop zaten te klungelen en ik ze met een mooie 35Km/u vlotjes voorbij ging Maar toch...het is niet gezond voor men banden