Wat heb jij vandaag met of op een brommer gedaan v4.0
-
- 7500km gereden
- Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens
-
- 500km gereden
Voor de zoveelste keer een knipperlichtautomaat gemonteerd in de 2f2. Nu een originele 2ehands van 32 jaar oud i.p.v. nieuwe imizooi, deed het direct en ook belangrijk: aan die ori zitten ook gelijk de juiste kabelschoenen en goede kleur draad.
Alleen toen ik klaar was met monteren, denk verrek links gaat ie veel langzamer dan rechts kan dat nou toch weer, lampjes gewisseld nou gaat ie rechts langzamer zit er weer een 12 volt lampje tussen, lampje gewisseld maar nou zit er toch nog ietsjepietsje verschil tussen linker en rechter knipperfrequentie maar niet storend.
Kijken of dit langer meegaat dan die imiautomaatjes, van m'n andere fs1 is ook die imiknipperautomaat kapot en dan denk ik er toch maar over om een dure ori aan te schaffen van die imi's heb ik er nu 5 versleten met 2 brommers.
Kreeg trouwens mijn uitlaatwartel op de cilinder met geen mogelijkheid los, niet met de uitlaatsleutel en ook niet met de hamer en stukje pijp, sloeg wel de wartel naar de bliksem.
Misschien gaat ik het nog proberen met een warme motor, wartel is behoorlijk roestig in 2007 is ie er voor het laatst afgeweest.
Alleen toen ik klaar was met monteren, denk verrek links gaat ie veel langzamer dan rechts kan dat nou toch weer, lampjes gewisseld nou gaat ie rechts langzamer zit er weer een 12 volt lampje tussen, lampje gewisseld maar nou zit er toch nog ietsjepietsje verschil tussen linker en rechter knipperfrequentie maar niet storend.
Kijken of dit langer meegaat dan die imiautomaatjes, van m'n andere fs1 is ook die imiknipperautomaat kapot en dan denk ik er toch maar over om een dure ori aan te schaffen van die imi's heb ik er nu 5 versleten met 2 brommers.
Kreeg trouwens mijn uitlaatwartel op de cilinder met geen mogelijkheid los, niet met de uitlaatsleutel en ook niet met de hamer en stukje pijp, sloeg wel de wartel naar de bliksem.
Misschien gaat ik het nog proberen met een warme motor, wartel is behoorlijk roestig in 2007 is ie er voor het laatst afgeweest.
-
- Site Admin
miran72 schreef:Alleen toen ik klaar was met monteren, denk verrek links gaat ie veel langzamer dan rechts kan dat nou toch weer, lampjes gewisseld nou gaat ie rechts langzamer zit er weer een 12 volt lampje tussen, lampje gewisseld maar nou zit er toch nog ietsjepietsje verschil tussen linker en rechter knipperfrequentie maar niet storend.
Kijk eens of de massa overal goed is?

-
- 10000km gereden
- Contacteer:
een overmaat cilinder gestoken
ik had geen andere meer.. hopelijk komt het jmpb-pakket vlug aan!
trekt wel als een gek nu de rooie, vertanding 14-39 zou zelf nog een ietsje zwaarder mogen,
top is 100 op de kop met een oude ori hoge pijp en originele punten erin
nieuwe lagers en keerringen zijn onderweg

ik had geen andere meer.. hopelijk komt het jmpb-pakket vlug aan!

trekt wel als een gek nu de rooie, vertanding 14-39 zou zelf nog een ietsje zwaarder mogen,
top is 100 op de kop met een oude ori hoge pijp en originele punten erin
nieuwe lagers en keerringen zijn onderweg
when men were men, and helmets were for divers
-
- 500km gereden
Niels schreef:miran72 schreef:Alleen toen ik klaar was met monteren, denk verrek links gaat ie veel langzamer dan rechts kan dat nou toch weer, lampjes gewisseld nou gaat ie rechts langzamer zit er weer een 12 volt lampje tussen, lampje gewisseld maar nou zit er toch nog ietsjepietsje verschil tussen linker en rechter knipperfrequentie maar niet storend.
Kijk eens of de massa overal goed is?
Was idd de massa maar nu is alweer de lamphouder/fitting afgebroken en ook alweer linksvoor, die imi knippers zijn echt k't.
Staat ik voor de brug te wachten kwartiertje, krijg ik 'm toch niet meer aan de gang.
Tijdje geleden sta ik onder diezelfde brug met pech en nu op die brug met pech. Geen vonk ook niet met een nieuwe bougie, punten staan goed beetje naar de bedrading gekeken maar zag er niks aan alles zat goed aan elkaar, bougie erin gedraaid en toch maar weer geprobeerd en dan doet ie het ineens weer schiet mij maar lek, maarja al met al weer 20 minuten later thuis.