Dat het tering veel werk is om gegevens foto,s enz enz. te zoeken en op mijn forum te zetten.
Maar er staat nu al een hoop op de pc nog niks op de site
Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.
Tombo schreef:Nogal logisch, als ze bij ons voor iedere PC een normale Solidworks licentie moesten kopen, dan was het schoolgeld waarschijnlijk vervijfvoudigt Hebben ze geen studentenlicenties (dus met beperkte functies) ofzo? Zo werkt dat bij solidworks wel (en verder heeft iedere student een illegale versie op z'n laptop )
Ze kunnen die licenties gewoon gratis aanvragen (zegmaar een soort academic licentie), alleen die zijn aan de PC gekoppeld.
Ze moeten dus voor elke PC een registratie doen en dan krijgen ze per PC een license file. En ja, als je dat als IT'er vergeet....
Op school hebben ze dan ook weer een oudere versie en als je dan een file wat met de nieuwere versie (thuis) gemaakt is wilt openen dan gaat dat natuurlijk niet etc. etc.
Eauh zeauw jah.
Wat mij tegen zit, is dat de hele wijk (Khuzam de gakste!!!1!1!) zonder water zit. We hebben net een mannetje laten komen om ff 600 gallon (~2300 liter ) water laten komen om onze reservoirs te vullen
joscabrio schreef:Dat het tering veel werk is om gegevens foto,s enz enz. te zoeken en op mijn forum te zetten. Maar er staat nu al een hoop op de pc nog niks op de site
Nu weet ik waarom ik voor nop zo heb liggen zoeken Jos! Dacht al dat het aan mij lag. Wilde je al een boze mail sturen