Omdat dat gewoon scheurijzers zijn...Stonden trouwens wel op motoplaat Was ik vergeten te vermelden...maar bij de stoplichten waren ze gewoon stukken sneller weg :p
Kvind het nog wel schoon machientjes...maar toch liever een FS1
Arnoute schreef:had bijna zo ene gekocht, blij dat ik het niet gedaan heb:P idd wel scheurijzers
Nja...een van de twee trok er zelfs een wheelie mee als hij vertrok...waren wel al wat oudere gasten...zo rond de 25 ofzo...x)
Amai...ik denk dat je FS1 wel wat goedkoper is uitgekomen als zo'n RS50??:p Die kosten rond de €3000 x)
Dat ik de inboedel van mn bus aan het uitzoeken was.. En mijn keukenrol een en al snipperbende was.. En die ()$^#(#$@^ muizen ook door mijn kleren heen hebben gevreten.
Jeti schreef:Dat ik de inboedel van mn bus aan het uitzoeken was.. En mijn keukenrol een en al snipperbende was.. En die ()$^#(#$@^ muizen ook door mijn kleren heen hebben gevreten.
Jeti schreef:Dat ik de inboedel van mn bus aan het uitzoeken was.. En mijn keukenrol een en al snipperbende was.. En die ()$^#(#$@^ muizen ook door mijn kleren heen hebben gevreten.