Wat zit je tegen vandaag ? versie 3
- nieknatuurlijk
- 2500km gereden
- Locatie: aan de andere kant van the-middle-of-nowhere-noord-holland dan sjoerd & marco wonen
- Jeti
- 17500km gereden
-
- 7500km gereden
Jeti schreef:Yamaha rd50m schreef:of bank overvallen
maar ben tot het besluit gekomen dat een moto echt wel geniaal zou zijn om altijd naar leuven te gaan, an ik zit hier nog wel eventjes
Ah, je blijft nòg 5 jaar studeren?
Maar dan doe je toch zo'n lichte motor die je in BE mag rijden?
gaat eventueel ook, maar weet niet of er veel leuke brommers zijn waar ik mee mag rijde die op de autostrade kunne
Yamaha, Flandria (x2), Honda (x2), Malaguti, MV Agusta, Negrini, Peugeot, Kreidler, Mobylette, Royal Nord, Otus, Superia
-
- 7500km gereden
- Contacteer:
rise and shine schreef:Arnoute schreef:achterlicht wil maar niet werken, heb eens gezocht naar de draden van mijn achterlicht en het contact, die samengeduwd (als ik de juiste had), maar achterlicht wil maar geen licht geven.....
Meten is weten, heb je spanning op de draden achter?
wel mijn gewoon licht werkt, maar remlicht niet...
-
- 7500km gereden
- Contacteer:
Arnoute schreef:rise and shine schreef:Arnoute schreef:achterlicht wil maar niet werken, heb eens gezocht naar de draden van mijn achterlicht en het contact, die samengeduwd (als ik de juiste had), maar achterlicht wil maar geen licht geven.....
En als je je remlicht schakelaar bedient ( zit bij de rempedalen, zowel voet als hand) meet je dan spanning op 'het' andere draadje? ( als het goed is zijn er 3, 1 aarde, 1 achterlicht, 1 remlicht )
rise and shine schreef:Arnoute schreef:rise and shine schreef:Arnoute schreef:achterlicht wil maar niet werken, heb eens gezocht naar de draden van mijn achterlicht en het contact, die samengeduwd (als ik de juiste had), maar achterlicht wil maar geen licht geven.....
En als je je remlicht schakelaar bedient ( zit bij de rempedalen, zowel voet als hand) meet je dan spanning op 'het' andere draadje? ( als het goed is zijn er 3, 1 aarde, 1 achterlicht, 1 remlicht )
weet niet hoe ik de spanning kan meten van mij remlicht, is namelijk een lampje met 2 draadjes in.....?
heb die draden van de remlichtschakelaar voor proberen te verbinden, maar hielp niet... schakelaar achter niet gevonden... hulp?
-
- 10000km gereden
- Contacteer: