hallo allemaal ik heb een beetje problemen met mijn fs1
ik heb gister en vandaag een warmloper gehad. in redelijke lage toeren
ten eerste ben ik sinds gister mijn choke gaan gebruiken waarom niet eerder? iemand zei tegen mij daar moet je niet aanziten dan raakt hij van slag( iemand waarvan ik d8 dat hij er wel verstand van had)en gister wou hij niet lekker meer trekken en ging hij trillen en haperen ik gebruik choke en over. dus sinds gister trekt hij wel weer lekker maar last van vastlopers, nu vraag ik me af grotere sproeier (mijn bougie is nr 6 en ziet zwart als zwarte piet) of is er iets anders aan de hand?
mijn tandwielverhouding is trouwens ook sick 16-44
problemen met fs1 3e9
heey dat eerste was ik ook achter gekomen
ik heb net ff me cilinder kop eraf gehaalt roetzwart van binnen een laagje zwarte troep (verkoold?) er zaten zelfs korreltjes zwarte troep in ff weggeblazen
en me carb is net een maandje geleden nog afgesteld door een motorzaak want het lukt me pa en opa niet. die b7 I'll try
16-44 is veel te zwaar hij trekt gewoon niet in zijn 4

ik heb net ff me cilinder kop eraf gehaalt roetzwart van binnen een laagje zwarte troep (verkoold?) er zaten zelfs korreltjes zwarte troep in ff weggeblazen
en me carb is net een maandje geleden nog afgesteld door een motorzaak want het lukt me pa en opa niet. die b7 I'll try
16-44 is veel te zwaar hij trekt gewoon niet in zijn 4
Hou je bougie in de gaten. In de FAQ staat een duidelijke handleiding over het lezen van een bougie en afstellen lees dat is rustig door. (misschien samen met je pa) Misschien voorkom je dan een volgende warm/vast loper.
Is je cilinder want nog goed, geen krassen enzo anders kun je opnieuw beginnen.
Waar neer je een andere TWV gaat nemen is mijn advies verander het voortandwiel in een 13 dat is een mooie verhouding voor een licht opgevoerde FS1. Vooral na het veranderen van je TWV kijken naar je bougie (liefst na elke rit) want hij zal meer toeren gaan maken en dus iets meer/ minder benzine nodig hebben.
succes
Is je cilinder want nog goed, geen krassen enzo anders kun je opnieuw beginnen.
Waar neer je een andere TWV gaat nemen is mijn advies verander het voortandwiel in een 13 dat is een mooie verhouding voor een licht opgevoerde FS1. Vooral na het veranderen van je TWV kijken naar je bougie (liefst na elke rit) want hij zal meer toeren gaan maken en dus iets meer/ minder benzine nodig hebben.
succes