3 dingen zaten tegen deze week
eerst toen ik ging tanken ik rijd op de energieweg daar moet ik op t fietspad nu hebben ze in nijmegen bedacht dat bijna alle fietspaden
nu 2 richtingen op gereden mag worden terwijl er aan de andere kant van de weg toch echt ook een mooi fietspad ligt.
komt er een groep marokanen tegemoet met 4 man naast elkaar geen ruimte voor mij dus.
Ik claxoneer ze zien me maar blijven gewoon rijden, ik denk ok ik ga wat schuin zitten en verminder mijn snelheid niet, ze blijven fietsen geven me geen ruimte.
ik geef er een een schouderduw en die gaat op de grond, schelden natuurlijk, dus ik stop draai om rij terug zet de fs1 op de standaard en vraag wat ie wil.
maar ik zag dat ie toch schrok van mijn verschijning, en hij besloot hard weg te fietsen met de staart tussen de benen
Gisteren een accu gevuld met accuzuur helaas knoeide ik wat en vandaag was mijn broek en t shirt een gatenkaas
Vanavond problemen met de 3e fs1, de elektra werkten niet goed als ik m op contact zetten was de massa weg
Ik had dit nooit eerder mee gemaakt de hele bedrading gechect maar was niets mis mee.
Nu monteer ik altijd de massa draad van de accu in de rijrichting gezien voor de accu ruimte, daar zit bij de oudjes schroefdraad en yamaha sloot daar vroeger
zelf ook de massa van de accu aan.
maar een 3e9 heeft daar geen schroefdraad zitten dus een moertje er achter en t zou moeten werken, niet dus.
er kwam gewoon geen massa daardoor werkten niets.
Nu had ik geen kartelringetje dus nu heb ik de massadraad maar bij de bevestiging van de accuplaat gemonteerd en hoppa alles deed t

Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.