miran72 schreef:Als je wil dat er flink wat brommers komen moet je het op een Zondag organiseren anders word het een schamele vertoning.
De ritten op zondag zijn altijd megadruk ,vind ik einlijk ook voor de fs1 meeting in Millsbeek.
Het kan dan wel reuzegezellig zijn maar als er maar 35 komen van de 1500 moet je toch eens gaan nadenken.
Je moet het ook niet zien als alleen een rit, maar een meeting, waarbij ook een rit georganiseerd wordt. Dat duurt gewoon een heel weekend, waarbij de rit op zaterdag is (aangezien de meeste ook met de brommer terug moeten, en om na een toerrit nog met volle bepakking naar b.v. Noord-Holland te moeten rijden, is ook niet alles). Zo is het oorspronkelijk ook opgezet, om de gezichten achter de namen op het internet te zien.
Ik denk ook haast wel dat als je b.v. een BBQ na een rit houdt op zondag, dat er weinig mensen zijn, de meeste willen dan naar huis omdat ze de volgende dat weer moeten werken. Ze willen dus 's avonds ook een beetje op tijd thuis zijn, zeker als je verder weg woont.
En ik denk dat je de meeting zelf een keer moet meemaken, dan snap je denk ik ook waarom we het een heel weekend doen, en niet op zondag

of een weekend en de rit op zondag.