Aan het balen dat ik nu al wakker ben, of eigenlijk al vanaf 6.50 uur.. En ik vermoed dat ik nog een lange dag + avond voor de boeg heb.. Zo maar spulletjes bij elkaar rapen dan.
Twowheeler schreef:nou ja, zolang het niet zoals maarten is hoef je je geen zorgen te maken
Ik behoor nu tot de werkenden op de arbeidsmarkt in Nederland, dus 8-17 werken, dus 7 uur de deur uit. En wat eerder naar bed.
Heeft voordelen en nadelen.
Soms denk ik: kon ik nog maar lekker lamballen en student zijn zonder al teveel verplichtingen Dus Maarten (en andere studenten): GENIET ERVAN ! (maar dat lukt wel geloof ik )
Ik heb nog een paar weken studentenleven, en dan nog een studentenvakantie. Helaas moet ik dan ook aan den Arbeit Alhoewel ik natuurlijk wel een baantje probeer te vinden waarbij het zo voelt alsof je niet aan het werk ben (en ik heb al wat op het oog )
Twowheeler schreef:nou ja, zolang het niet zoals maarten is hoef je je geen zorgen te maken
Ik behoor nu tot de werkenden op de arbeidsmarkt in Nederland, dus 8-17 werken, dus 7 uur de deur uit. En wat eerder naar bed. Heeft voordelen en nadelen. Soms denk ik: kon ik nog maar lekker lamballen en student zijn zonder al teveel verplichtingen Dus Maarten (en andere studenten): GENIET ERVAN ! (maar dat lukt wel geloof ik )
Pfff, ik als student heb deze week dagen van 8 uur de deur uit en 18 uur weer thuis Maar over het algemeen is het idd zeer chill