ik hoorde laatst van iemand met een honda ss dat de ketting 1 tot 2 cm speling zou moeten hebben maar dat je beter 3 kan doen anders is de kans groot dat ie breekt bij het schakelen...
edit: in het 'papierwerk' staat in het instructieboekje fs1-p 16-22mm
ach ja ik mocht eerst geen brommer van me vader!
maar hij wou zelf misschien weer een fs1 kopen en toen mocht ik er wel 1 omdat hij vroeger leuke tijden had gehad en hij dat mij ook gunde
gelukkig maar, anders zou je idd heel veel missen. als ik meer als een week niet meer op mn brommer heb greden krijg ik toch weer verlangens om hem gewoon te pakken en een rondje te rijden.
jeroenvans schreef:ik hoorde laatst van iemand met een honda ss dat de ketting 1 tot 2 cm speling zou moeten hebben maar dat je beter 3 kan doen anders is de kans groot dat ie breekt bij het schakelen...
edit: in het 'papierwerk' staat in het instructieboekje fs1-p 16-22mm
nog niet eens bij het schakelen, eerder bij het inveren. dan word de afstand tussen het voor en achtertandwiel groter