M'n koppelingskabel zat door het gat onder het balhoofd gestoken, die heb ik losgehaald en er gewoon nu erlangs laten lopen. Heb nu een soepelere koppelingsgreep iig zit er nu geen schokkerig effect meer in bij het loslaten, eigenlijk is ie nu als nieuw weer.
Wormpje gelijk weer ingevet en weer een paar vreselijk vieze kluiven van dat karweitje.
Jeti schreef:Heb zojuist de Macal half uit elkaar gehaald. Dan neemt hij minder plaats in in de garage en kan het blokje bekeken worden. Heerlijk in het zonnetje! Sleutelseizoen in Dieren is geopend!
gister nieuwe zuiger in mijn groene brommert gestoken, nu maar is ff gaan inrijden voordat de toertochten weer beginnen [s]moet die zundappies toch wel een beetje bijhouden ![/s]
miran72 schreef:M'n koppelingskabel zat door het gat onder het balhoofd gestoken, die heb ik losgehaald en er gewoon nu erlangs laten lopen. Heb nu een soepelere koppelingsgreep iig zit er nu geen schokkerig effect meer in bij het loslaten, eigenlijk is ie nu als nieuw weer. Wormpje gelijk weer ingevet en weer een paar vreselijk vieze kluiven van dat karweitje.
Kijk uit dat je hem niet plet tussen de stuurstop en het frame.