Wat ben je momenteel nog meer aan het doen 2.0
- Tombo
- 17500km gereden
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
- Jeti
- 17500km gereden
Twowheeler schreef:aangezien er verder toch geen zak te doen is: route bekijken naar milsbeek
hoe deden jullie dat? ik schrijf gewoon alle namen van dorpjes/plaatsjes op en bordjes volgen.
maar bijv bij amsterdam, daar wel straatnamen opschrijven?
Ik heb ontdekt dat je het beste op de fietspaden kunt blijven en de fietsroute-borden kunt volgen. En dan richting de grotere steden ja.
En ook op de fietspaden blijven als je eigenlijk op de weg moet, anders mis je de borden

- Triforce
- 2500km gereden
Jeti schreef:Twowheeler schreef:aangezien er verder toch geen zak te doen is: route bekijken naar milsbeek
hoe deden jullie dat? ik schrijf gewoon alle namen van dorpjes/plaatsjes op en bordjes volgen.
maar bijv bij amsterdam, daar wel straatnamen opschrijven?
Ik heb ontdekt dat je het beste op de fietspaden kunt blijven en de fietsroute-borden kunt volgen. En dan richting de grotere steden ja.
En ook op de fietspaden blijven als je eigenlijk op de weg moet, anders mis je de borden
als je een telefoon hebt met gps of tom tom, die met een headset gebruiken, dan kom je er ook!
Zo had ik het 2 jaar geleden ook gedaan toen ik met de brommer kwam, je hoeft hem alleen maar op fietspaden te zetten en je komt er wel!
-
- 7500km gereden
- Contacteer:
-
- 7500km gereden
-
- Tombo is mijn testpiloot
Tombo schreef:Ja... Bijna... We leven hier niet in 1 of andere bananenrepubliek
jij tijdelijk wel
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Jeti
- 17500km gereden
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
-
- 7500km gereden
- Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens
Bedankt voor de tips allen!
Om amsterdam gaan we niet komen, dat is te ver om. Wordt dus een stukje door oost heen.
Waar het ingewikkeld wordt zullen we gewoon het fietspad volgen, buiten de steden wel de "normale" weg.
En zoals tombo al zegt, na de grotere steden wordt het makkelijk (en voor mij ook bekender terein)
Thanks voor de tip jet, dat scheelt weer
@triforce ik (niek ook volgens mij) heb alleen een telefoon met gps enzo voor nood, maar geen sprekende navigatie, maar bordjes werkt ook makkelijk.
@mpro09
dank!
zal binnenkort ff de route maken en de namen op een papiertje printen om op de tank te plakken 
Om amsterdam gaan we niet komen, dat is te ver om. Wordt dus een stukje door oost heen.
Waar het ingewikkeld wordt zullen we gewoon het fietspad volgen, buiten de steden wel de "normale" weg.
En zoals tombo al zegt, na de grotere steden wordt het makkelijk (en voor mij ook bekender terein)
Thanks voor de tip jet, dat scheelt weer

@triforce ik (niek ook volgens mij) heb alleen een telefoon met gps enzo voor nood, maar geen sprekende navigatie, maar bordjes werkt ook makkelijk.
@mpro09
dank!

-
- 7500km gereden