op wat voor brommers reden (of rijden) jou ouders?
jensje36 schreef:Arnoute schreef:jensje36 schreef:Arnoute schreef:mijn vader heeft vroeger met een blauwe flandria polo, een solex, een flandria star IV, en nog dingen waar ik niet van weet geren
van mijn moeder weet het merk niet...
mijne nonkel heeft met een knalgroene flandria polo gereden die een dikke 70 liep... zegt hij toch?[/quo
Nu je toch begint over nonkels...De mijne had vroeger als eerste brommer een yamaha RD... een blauwe.
Hij is er nu ook zo eentje aan het restaureren...hij heeft nog op vele andere dingen gereden (zijn vader was mechanieker dus hij kende er wel wat van)...
Maar de andere dingen die hij opnoemde kan ik me al niet meer herinneren...
GreetZ
mijin nonkel heeft een fortuin aan brommers staan, en ze staan allemaal te vergaan in zijn garage... echt jammer, hij heeft zo'n stuk of 3 solex'en, enkele flandria's en nog het een en het ander waar ik nog nooit van gehoord heb, is wel erg jammer....
Aan jou de taak om ze te redden van de ondergang![]()
GreetZ
met veel plezier, maar men nonkel zou zeggen, ja is goed doe maar en als ze klaar zijn zou hij ze terugeisen.... ga dan eens kyken wat hij nog moet hebben voor sommige brommers

-
- 7500km gereden
- Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens
-
- 5000km gereden
Arnoute schreef:jensje36 schreef:Arnoute schreef:jensje36 schreef:Arnoute schreef:mijn vader heeft vroeger met een blauwe flandria polo, een solex, een flandria star IV, en nog dingen waar ik niet van weet geren
van mijn moeder weet het merk niet...
mijne nonkel heeft met een knalgroene flandria polo gereden die een dikke 70 liep... zegt hij toch?[/quo
Nu je toch begint over nonkels...De mijne had vroeger als eerste brommer een yamaha RD... een blauwe.
Hij is er nu ook zo eentje aan het restaureren...hij heeft nog op vele andere dingen gereden (zijn vader was mechanieker dus hij kende er wel wat van)...
Maar de andere dingen die hij opnoemde kan ik me al niet meer herinneren...
GreetZ
mijin nonkel heeft een fortuin aan brommers staan, en ze staan allemaal te vergaan in zijn garage... echt jammer, hij heeft zo'n stuk of 3 solex'en, enkele flandria's en nog het een en het ander waar ik nog nooit van gehoord heb, is wel erg jammer....
Aan jou de taak om ze te redden van de ondergang![]()
Wat heeft hij nog allemaal staan soms?:D zijn het er zoveel?
GeetZ
GreetZ
met veel plezier, maar men nonkel zou zeggen, ja is goed doe maar en als ze klaar zijn zou hij ze terugeisen.... ga dan eens kyken wat hij nog moet hebben voor sommige brommers