Dat bob en ik vandaag niet meer verder konden rijden, 20 km van huis, en te ver van de school van mn vriendin Koppeling: Moeten schakelen zonder te koppelen + kettingspanners naar de klote
hele achterwiel zwabbelde scheef -> ketting vloog er steeds af.
Nog een keer naar de dokter geweest: ik heb een virus, bacterie en een allergie.
En het is normaal dat het zolang duurt voor er wat gebeurt.
Stomme zooi...
Gelukkig werkt school wel mee en kan ik de tentamens van deze week gewoon inhalen.
Twowheeler schreef:Nog een keer naar de dokter geweest: ik heb een virus, bacterie en een allergie. En het is normaal dat het zolang duurt voor er wat gebeurt. Stomme zooi... Gelukkig werkt school wel mee en kan ik de tentamens van deze week gewoon inhalen.
Twowheeler schreef:Nog een keer naar de dokter geweest: ik heb een virus, bacterie en een allergie. En het is normaal dat het zolang duurt voor er wat gebeurt. Stomme zooi... Gelukkig werkt school wel mee en kan ik de tentamens van deze week gewoon inhalen.
Oew, beterschap dan maar Wat voor allergie?
dankjewel die allergie is onder andere hooikoorts(stof)
dus hoofdpijn en pijn rond m'n ogen. Heb ook de hele tijd een zonnebril op . Echt een feest dit.