voorvork lekt!
-
- 2500km gereden
voorvork lekt!
heej
ik heb gister (zondag) een yamaha fs1 2RU gekocht!
en het enigste probleem is : de voorvork lekt! net boven dat rubber waar de vering in zit!
weet iemand wat dat zou kunnen zijn? en hoe ik dat moet vervangen (de rubber waar de vering inzit zit ook een gaatje in maar daar komt niks uit)
groetjes marijn
ik heb gister (zondag) een yamaha fs1 2RU gekocht!
en het enigste probleem is : de voorvork lekt! net boven dat rubber waar de vering in zit!
weet iemand wat dat zou kunnen zijn? en hoe ik dat moet vervangen (de rubber waar de vering inzit zit ook een gaatje in maar daar komt niks uit)
groetjes marijn
-
- Site Admin
Hoi Leuk dat je een fs1 hebt weten te bemachtigen, Alvast veel plezier er mee.
Over die kering. Nummer 6 is de oliekeerring, deze zou lek kunnen zijn. waardoor de olie uit je voorvork naar boven loopt.
Deze afbeelding komt uit het forum/papierwerk/Zelfsleutelen aan je Fs1. Als ik je een tip mag geven print die helemaal uit en stop het in van die plastic mapjes/map. Waar neer je dan gaat sleutelen heb je altijd wat informatie bij de hand.
Over die kering. Nummer 6 is de oliekeerring, deze zou lek kunnen zijn. waardoor de olie uit je voorvork naar boven loopt.

Deze afbeelding komt uit het forum/papierwerk/Zelfsleutelen aan je Fs1. Als ik je een tip mag geven print die helemaal uit en stop het in van die plastic mapjes/map. Waar neer je dan gaat sleutelen heb je altijd wat informatie bij de hand.
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
YamaSam schreef:wat ook kan is dat ie te vol is, en bovenaan lekt.. dan loopt het door het oortje heen en verschijnt het boven de rubber..
dat denk ik oook. anders is wel beetje raar.
moet je even de moer boven op je voorvorkpoot losdraaien en dan met een doorzichtig slangetje de olie eruit zuigen. Als je de olie in het slangetje ziet zitten doe je er een knik in en haal de je slang eruit en de olie die in de slang zit gooi je dan weg of stop je in een potje ofzo.
dit alleen doen als er dus te veel in zit..(dit lijkt mij wel).
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
-
- 2000km gereden