Niels schreef:Wist je dat arabieren sowieso niet werken? Wist je dat ik me afvraag of men in de arabische taal wel werkwoorden heeft?
snap nu ook waarom zuid afrikaans teksten in de winkel dus eigelijk werkt er buiten een verdwaalde nl'er verder niets en niemand en moet de rest opnieuw worden ontworpen, zodat het efficiënter en goedkoper kan
mpro09 schreef:wist je dat hoe zit dat met die werkweek van 6 dagen?
Die is "variabel" Voor mij dan, ene keer 6 dagen, andere keer 5 ligt er een beetje aan of we wat willen doen verder doet de baas niet zo heel moeilijk en gaan we vaak zat leuke dingen doordeweeks doen
Wist je dat DT blok 2plaats koppeling heeft en RD blok 3 plaats. Wist je dat ander verschil is dat "5bak nokje" (fs1), alleen die zit dan ook op de 4 bak bij RD, en bij DT blok zit daar soort dopje op. Wist je dat ontstekingskap iets anders.
Wist je dat verder geen verschillen gevonden.
Ja, de oudere types hadden allemaal 4 bakjes en 2 plaatskoppleingen. De latere hadden 5 bakken en 3-plaatskoppelingen. Weet niet zeker of het helemaal gelijk opging.
Jet: ergens achteraan bovenop zit in een DT blokje een rubberstop en bij een RD een soort km teller-achtige aandrijving zoals op je voorwiel. Kun je een kabel op schroeven.
NIX schreef:Ja, de oudere types hadden allemaal 4 bakjes en 2 plaatskoppleingen. De latere hadden 5 bakken en 3-plaatskoppelingen. Weet niet zeker of het helemaal gelijk opging.
Jet: ergens achteraan bovenop zit in een DT blokje een rubberstop en bij een RD een soort km teller-achtige aandrijving zoals op je voorwiel. Kun je een kabel op schroeven.
hangt ook wel van het land af, de duitse zijn bevoorbeeld allemaal 5 bakken...