Idd, en wat je zegt klopt ook.
Een hoge uitlaat is nooit origineel standaard uit de fabriek geleverd, omdat het ook meteen een snelle uitlaat is. Wat je hier ook ziet is een buitenlandse FS1
Vind deze wel het vetste met die hoge pijp en dan ook dat zadel Alleen als ik met zon zadel mn vriendin zou gaan ophalen, krijg ik een mep Want dan zit ze leker hard
Aan uiterlijk van brommer kan je niet zien of het 5-bak is he? alleen als het gele plaatje er af is (wat je ook gwn weg kan halen)
Of kan je dat zien aan het blokje ofzo?
gele plaatje heeft er niets mee te maken hoor!
mag jij er ook gewoon van afhalen een 5bak is aan de buitenkant te herkennen aan een speciaal pinnetje dat het blok in z'n vrij houd
ik denk duits , grappig idd een geel plaatje, vroeger verplicht, je kreeg gewoon een boete als je hem er niet op had waren ze heel serieus mee "de pollie's", nu is het weer klassiek en door de kentekenplicht in 2006 is het komen te vervallen. en nu moeten ze speciaal worden gemaakt ::lol::
WD 40
Voor alles dat vast zit staat op de bus En Bob kraakt nog wel dikwijls zijn nek of rug Dus mn vader zo: "Dit is voor alles dat vast zit, even erop doen ?"